Masse høst og masse kjærlighet

Annonselenke

Som vi knipset i vei i Nygårsparken for noen dager siden… Ble så mange fine høstbilder 🙂 Så jeg tenkte å dele litt mer med dere i dag. Jeg begynner på jobb klokken fire, men vil gi en lyd fra meg før jeg begynner å gjøre meg klar. Takk for fine kommentarer i det siste forresten, og spesielt på forrige innlegg. Så mye medmenneskelighet og nestekjærlighet som florerer, og slik burde det være over alt og på alle sosiale medier. Jeg håper dere alle har det bra, og at dere finner noen å snakke med hvis ikke. Dere aner ikke hvor mange kilo lettere dere blir etter dere slipper ut demonene. Her er uansett litt mer høststemning på bloggen, og denne nye fine jakken min som også hyler høst. Veldig kort og lite innlegg i dag, men sånn blir det noen ganger. Håper alle har en lett og deilig onsdag. Masse kjærlighet ♥

Processed with VSCO with c7 preset

Processed with VSCO with f1 preset
Har du sett???

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with 6 preset

Processed with VSCO with c7 preset

Processed with VSCO with c7 preset

Den fine høstjakken min finner dere her

6 kommentarer
    1. Camilla: Tusen takk! Den er i M, den er veldig liten i størrelsen og ganske trang over skuldrene så ville kanskje gått opp to størrelser. Jeg kunne gjerne hatt min i L og er vanligvis en S

    2. Hvor er den blå genseren fra? Oog den hvite genseren du brukte i spørsmålsrunden for en liten stund siden, den så såå digg ut!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg