Alt du trenger til Halloween!

I samarbeid med Partyking

Det er midten av oktober og Halloween er vel rett rundt hjørnet nå! I den anledning må jeg starte dette innlegget med å være kjip og si at jeg aldri har vært særlig fan av den høytiden. Aldri tatt den noe seriøst. Jeg har vært på halloweenfester av den grunn at jeg vil være med vennene mine og se hva de kler seg ut som for å være helt ærlig. Jeg føler ikke det hadde blitt bra hvis jeg hadde gått skikkelig inn for det selv, av en eller annen grunn. Men i dag skal denne negative holdningen min rundt en egentlig morsom høytid snus på hodetv – da jeg selv har påtatt meg det ansvaret å hoste egen halloweenfest. Det siste jeg kunne sett for meg skje for en uke siden. Og nå sitter jeg her da, med skjegget i postkassen. (Gud jeg har aldri brukt det ordtaket verken verbalt eller skriftlig før og vet ikke en gang om det passer men følte den) Jeg har heldigvis gode, fine, ivrige venner som stiller med halloweengodis til huset i kveld i form av bakst og smågodt. Men så snaaart som mulig må jeg flekke meg ut og handle inn litt halloweenpynt til huset og ikke minst et eller annet kostyme til meg selv. En nettside jeg skulle ønske jeg hadde visst om litt tidligere er Partyking.no som egentlig got you covered til Halloween. Uansett om du vet hva du skal være, eller trenger inspirasjon til hva du skal kle deg ut som, finner du det på den siden. Så jeg anbefaler dere fortapte sjeler til å titte gjennom Partyking hvis dere tenker å kle dere ut til Halloween i år. Da har dere forhåpentligvis litt bedre tid enn meg før festen også! Jeg slenger med et par bilder fra siden så dere vet hva det går i. Myye fett til en veeldig billig penge.

Så dette pluss masse mer jeg gjerne skulle lagt ut bilde av finner dere altså heeer.

Har dere planer for halloween?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg