Livet er et meningsløst messed up spill

 

Bluse her

Hvor dum kan man bli gange 2!? Jeg møtte nettop opp på jobb kl 16.00, og fikk beskjed om at jeg ikke begynte før om to timer! Wihu, jeg er en kløne. Så da har jeg litt tid å slå ihjel før det braker løs på Sumo Åsane i kveld. Gud, jeg har blitt altfor godt vant med god mat i det siste. Jeg forguder menyen deres og prøver å lære meg hva som er i alle rettene. Så jeg innbiller meg at jeg er nødt til å teste ut hele menyen for å lære best mulig. Så hver gang etter jobb er det ny rett med hjem. Som ansatt der får jo man en del rabatter, men det blir ikke særlig billig i lengden om man tar så mye nytte av det som jeg gjør, haha. Neida, men jeg unner meg det. Mamma og mormor kom innom jobben hin dagen, og mamma konstaterte at jeg var et prakteksemplar på en livssnyter. At jeg er flink til å sette pris på småting. Og jeg antar det er sant. Jeg går egentlig og koser meg stort sett hele tiden og trives med det jeg gjør enten det er å skrive et blogginnlegg, lage en heidundranes frokost bare til meg selv (typ hver dag, haha) eller vandrer rundt og rydde på jobb. Syns det er deilig å bare gjøre ting og leve egentlig. Livet er et meningsløst messed up spill, I’m just along for the ride. 

9 kommentarer
    1. “Livet er et meningsløst messed up spill, I’m just along for the ride”. Dette er et fantastisk sitat og beskriver den perfekte holningen til livet etter min mening!
      Er bare å ikke å stresse med alt som skal være perfekt med livet, men bare slappe av å nyte!

    2. Tror du på sjelen, livet etter døden, tankenes kraft? Kan du skrive litt om dette? 🙂

    3. de fem siste setningene i dette innlegget er helt fantastiske! tenker du nailer livet med den holdningen der <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg