Hvor dum kan man bli?

Annonselenke

Heisann, alle! Nå skal jeg fortelle dere om hvor dum jeg har vært. I går og i dag har kanskje vært de to verste dagene på lenge lenge. I hvert fall på over et halvt år. Gårsdagen var egentlig bare full av irritasjonsmomenter som oppstod da jeg vasket huset, gikk på trening, på butikken. Bare sånn elendig dag hvor ingenting klaffer, du søler ting og får ikke gjort halvparten av det du skal. I tillegg hadde jeg sånne spenninger øverst i ryggen føltes det som, som gjorde det ubehagelig å puste. I hvert fall på trening. Jeg var over all rastløs og irritabel. Om kvelden ville jeg baare sove og var ikke i humør til å ligge å vri meg i sengen til klokken 4, så jeg impulsivt slurpet i meg en halv Cosylan hostesaft, DUM som jeg er. Den har varselstrekant på seg, og burde brukes med omhu, selvom (jeg syns) den smaker digg. Jeg kombinerte den med litt andre lettere medisiner og tenkte at det gikk helt fint. Jeg sovnet, men våknet i dag opp med en heavy hodepine, og har tilbrakt dagen i sengen, sovende av og på, grinende av og på, ikke kunnet sett på skjermer eller skrevet ordentlig på mobilen pga skjelving. Jeg var usikker på om jeg burde gjøre noe, så jeg ringte faktisk til giftinformasjonen som er et genialt konsept jeg ikke fant ut om før i dag. De sa det gikk helt fint at jeg tok to paracet til. Jeg trodde jeg bare måtte la kroppen leges av seg selv, men jeg fulgte rådet deres. Og takk gud for det, for nå har jeg nemlig sovet i to timer og kan se på skjermer, skrive og hodepinen er mild. Kroppen føles fortsatt elendig og slapp, så resten av kvelden tilbringes som resten av dagen. Gud, jeg syns nesten dette er flaut å skrive om, menmen syns det er greit å dele noen av mine feilgrep på bloggen her og, så kan dere forhåpentligvis lære av dem, haha :))) Er mye bedre nå i hvertfall.

Jakke her

3 kommentarer
    1. Elsker at du linker klærne dine. Før jeg skal shoppe på nettet besøker jeg alltid bloggen din som nr. 1 priority. Hvilken størrelse har du i denne jakka? Den er et must have.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg