Antrekk // The Lovers

Jakke her
T-skjorte her
Bukse her

Jeg var sååå skeptisk på om jeg skulle bestille denne jakken. Er den meg? Blir den for mye? Kommer jeg til å føle jeg tar for stor plass? Blir jeg en pimp? Men vet dere hva, det er verdens deiligste jakke og jeg føler meg extra i den. Den skal holde meg varm og fresh i hele vinter og jeg trives faktisk mer og mer i den. Det er fake fur ofc, og de har den både i rosa og i leopardmønster. Vurderte leopardmønsterer også, men shit jeg er litt for pussy til å være så extra. Jeg går jo egentlig alltid i løse bukser og ett eller annet casual, men nå følte jeg meg faktisk litt som en ny og fresh Leandra. Ble ekstra sassy med panneluggen til, haha. Caroline bare: “du ser så pulp fiction ut.” Tror det var dråpen altså – jeg digger jakken. Og egentlig resten av disse plaggene også. Blitt suuperglad i buksen, som både er komfortabel og veldig sprek. T-skjorten er jo også perfekt og ja, dette likte jeg.

6 kommentarer

Siste innlegg