Antrekk // Relaxed and unconcerned

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Genser her
Bukse her
Sko her

Heyheyhey! I går klarte jeg å sovne før klokken 2, og våknet i dag før klokken 10. Er så stolt at jeg nesten feller en tåre. Planen i dag om jeg klarte å stå opp tidlig var en treningsrunde på fitness, men jeg presterte å stelle i stand amerikanske pannekaker til frokost, og nå er klokken blitt halv ett allerede. Hvorfor er jeg sånn. Tiden går fortest om morgenen jeg sverger. Klokken 3 blir jeg plukket opp av en venninne som er på besøk i Bergen! Hun flyttet til Stavanger for en stund siden og er endelig hjemme igjen hvor hun (og resten av vennene mine) hører hjemme. Dere husker den hytteturen til Austevoll med tre veninner jeg var på i begynnelsen av sommerferien? Ja, nå som alle er i Bergen skal vi samles for en kaffe i byn i dag. Jeg blir plukket opp om litt over to timer, så det ser dårlig ut med den treningsøkten altså… Fuck me. Menmen, døgnrytmen kommer seg jo da, og jeg får tilbringe tid med tre av de fineste og klokeste jentene jeg kjenner. Gleder meg massemasse.

Ha en fin tirsdag! Hva er deres planer for dagen?

 

11 kommentarer

Siste innlegg