Produktene fra Gymgrossisten

Heisann, og god torsdag, kjære dere. Nå har jeg fått testet mesteparten av produktene fra Gymgrossisten jeg åpnet i unboxing-videoen min for litt siden, og tenkte å gi en mini-review av produktene for de som er nysgjerrig på det!


Overdel HER
Underdel HER

Disse satt perfekt på meg, og stoffet eeer så deilig og mykt. Definitivt nye favoritter i undertøys-kategorien. Jeg føler meg ekstra sporty med matchende undertøy på trening, men aller emst har jeg egentlig brukt dem til chilling hjemme. Sexy og sporty. Elsker det.


Protein HER
Cacao HER
Apple and cinnamon HER 

Åå min obsession for raw-barer er stor. Favoritten min ble som forventet sistnevnte, apple and cinnamon. Den var enda bedre enn jeg så for meg, og den kommer uten tvil til å bli gjenkjøpt. Igjen, jeg elsker at de bare inneholder et par naturlige ingredienser. Jeg har aldri klart å se på slike sportsbarer som sunne, men tanken på at dette bare er compressed frukt og nøtter, gjør meg glad. Spesielt fordi det kan smake så godt uten noe tilsatt tull.


Tørket mango HER

Disse er så søte og gode! Jeg har dem på rommet og tar alltid en bit i forbifarten. De etterlater en frisk og søt ettersmak.


Chiafrø HER

Disse har jeg de siste dagene hatt over sojayoughurten min til frokost. Jeg eelsker blåbæryoughurten til Alpro, og tar alt mulig dilldall oppi. Jeg syns ikke chiafrø smaker noe særlig, men de blir strødd over for litt ekstra fiber og omega 3 spesielt.


Eplemos HER 

Jeg trodde jo dette var eplesyltetøy da jeg bestile det, men fant ut senere at det var en eplemos som man kan bruke i forskjellig mat. Dere finner tips til hvordan den kan brukes i blant annet baking i linken under bildet!


Spirulina HER

Spirulina snakket jeg nok opp i skyene i videoen. Hvis du ikke har sett den, finner du den HER

3 kommentarer

Siste innlegg