En serie jeg binger

Overveldende god og gøy respons på forrige innlegg! Igjen, det er så deilig å lese andres tanker når de er såpass lik dine egne. Blir et gjensidig engasjement, og det er lite som er like givende som det, unntatt kanskje samtaler med totalt ulike meninger? Gøy det også så klart. Men ja, det er noe med å lese noe man halvveis har tenkt på før – å liksom se noen andre sette ord på det. Utrolig tilfredsstillende. 

Uansett, nå er jeg tilbake i (for en gangs skyld) solfylte Bergen. Jeg fikk en kommentar på bloggen i går som anbefalte meg å se Black Mirror på Netflix, og jeg har sett et par episoder før, men i går tok jeg det opp igjen. Og det skulle jeg aldri gjort, for jeg binget den serien så til de grader i hele går frem til jeg dro på jobb (og etter hehe) Den er sinnsykt bra??? Jeg er ikke en serieperson i det hele tatt, men med tanke på at det er ny handling og nye mennesker i hver episode, blir det lett å følge med. Er sykt imponert over hvor mye som er lagt i den serien. Alt fra de som har skrevet episodene, til skuespillerne. Alt er skikkelig bra, tankevekkende og underholdende. Så det var dagens tips til de som ikke har sett Black Mirror enda! Og takk til personen i går som anbefalte meg det.

Dette ble et bablete innlegg, og jeg hadde egentlig ikke noen plan da jeg begynte å skrive. For øyeblikket sitter jeg foran et vindu som viser et hav av blå himmel, fargerike trær og et mildt regn av tørre blader. Jeg skal samle sammen viljestyrken min, holde meg unna den fordømte serien og ta på noen fjellsko snart tenker jeg.

6 kommentarer
    1. Hei! Skal til Bergen et par dager i høstferien og lurte på om du har noen anbefalinger å komme med?

    2. har du piecring i nippelen? hvis ja, hvor tok du og var det vondt? ser så syykt bra ut åh

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg