La Rábita, Èspaña

Nå har jeg tilbrakt to hele dager her på en liten perle en times kjøring unna Málaga. La Rábita heter denne lille landsbyen, og jeg føler livet er så enkelt og primitivt her at man virkelig kommer i kontakt med seg selv og det man ønsker å gjøre i løpet av en dag. Alt går så bedagelig og sakte og jeg nyter det. I dag startet jeg dagen med en liten joggetur langs stranden, så var det frokost, grillings på stranden, masse bading, lunsj, mer soling og nå sitter jeg nydusjet klar for å få unna litt blog work. Redigere en video, besvare litt mails og den slags. Når det er unnagjort skal jeg lese i boken min og spise ett eller annet digg.

Vi er en god gjeng som er her hos mormor nå egentlig. Mamma, en venninne av henne og datteren var her fra før da Aaron og jeg kom ned. Alle unntatt mormor og jeg reiser hjem lørdagsmorgen. Så jeg har en dag igjen med dem før vi blir alene. Det kommer til å bli veldig deilig med så lite folk rundt seg, selvom jeg elsker å være sosial, og kommer til å savne å kødde rundt med Aaron døgnet rundt. Han er min beste venn i hele verden og jeg trenger egentlig ikke mye mer enn de idiotiske faktene og interne vitsene hans når jeg er på ferie – noe dere sikkert har skjønt ut i fra snap. Leandra86, legg meg gjerne til for å se hva jeg gjør og tenker gjennom dagene <3

Mamma sa forresten i morges at hun var inne og leste kommentarfeltet på mitt forrige innlegg og syns dere som kommenterte, hadde så gode spørsmål og virket så smarte og reflekterte. Just thought you should know, hihi… Mamma liker dere. Neida men jo jeg er helt enig. Gleder meg masse til å besvare los preguntas. Masse gøye temaer jeg elsker å prate om, så det blir bra. Dere kan fortsatt stille spørsmål!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg