Spørsmål og svar #86

Lurte på om du kunne ha laget et innlegg om treningsrutinene dine? Hva du trener for å få den kroppen du har nå? Hvilken øvelser du anbefaler og som du syntes har hjulpet deg?
– Nå den siste måneden har jeg kommet inn i en god treningsrutine igjen, og jeg har veldig lyst til å lage et innlegg eller en video hvor jeg viser dere hva jeg gjør og hvordan, men jeg er fremdeles usikker på hvordan jeg skal utforme det.
 

Hvor lenge hadde du ringen i nesen? Har det grodd fint?
– Jeg tror ikke jeg hadde den mer enn 2 måneder. Jeg byttet ring i nesen til en for tynn ring jeg hadde kjøpt selv, og da fikk jeg en veeeldig vond betennelse. Så jeg måtte fjerne ringen… Det gikk egentlig fint, for jeg fant ut at jeg trivdes bedre uten ringen. Syns ikke jeg kledde den så godt, men det var gøy å prøve den ut!

 

Hei! Jeg lurte på hvilken bok det er du leser for øyeblikket?
– Heisann! Akkurat nå leser jeg første boken i en trilogi om Alexander den store, skjebnens sønn. Boken handler om oppveksten til Alexander den Store og inneholder filosofer, det gamle hellas, gresk mytologi og mer. Den er så langt underholdende, lettleselig og right up my alley, selvom det kanskje er en smule for mye krigssnakk til tider. Kan gi en review når jeg er ferdig med første bok, og eventuelt hele serien om det er ønskelig?
 

 Bruker du skrubben i ansiktet også?
– Nei, jeg føler den er litt for grov til å bruke i fjeset, selvom det sikkert hadde gått fint. Men jeg liker å være litt forsiktig med huden i ansiktet.

Hei! Dette kommer litt random, men du tok nipple piercing for en stund siden. Jeg har vurdert det lenge, og skal endelig ta det om noen uker. Hvordan har din opplevelse vært med det så langt? Må du fremdeles rense ofte, og har det begynt å gro for deg? Du har kanskje noen tips både i for- og etterkant?
– Heihei! Det tar mange måneder før det gror ordentlig, og jeg må fremdeles av og til rense dem da det kan komme litt skorpe og puss akkurat ved hullet, men det går egentlig fint og det blir bare mindre og mindre av det. Som jeg har skrevet tidligere er det kanskje noe av det vondeste jeg har gjort med meg selv frivillig, ved siden av tatoveringen på ribbebeina, men det kommer helt an på hvor sensetiv du er fra før. Alt i alt var det worth it.
 

Hvor er jakken din fra?
– Oh this old thing? Den kostet utrolig nok 250kr på Primark I Leeds, og er absolutt den jakken jeg bruker mest. Kan stå foran speilet og prøve på fire jakker, men det er alltid denne som er vinneren.Processed with VSCO with f1 preset

Kan du lage et innlegg om hvordan du redigerer Instagram bildene dine?
 – Det kan jeg få til asap ja.

Hvilken novelle begynte du å gråte av?
– “Hvis det er sant” av Jacob Arvola <3
 

8 kommentarer
    1. Kunne du tenke deg å lage fler videoer? Husker du hadde no sånt i fjor at du postet en video i uken hele septemer, og det var veldig gøy:)))

    2. Tenkte bare siden du var usikker å si at jeg personlig hadde foretrukket den video av treningsrutinen din. Føler det gir meg litt mer enn et innlegg, men er jo absolutt mulig å få til et bra innlegg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg