Jeg har aldri hatt så fin hud som nå

Jeg har slitt utrolig mye med tørr hud tidligere, og jeg har aldri sett et menneske med tørrere legger eller hender enn meg selv. Det så virkelig ut som en snødekket, oppsprukket asfalt. Skulle nesten vist bilde, men det har jeg dessverre ikke. I det siste tho, har jeg hatt den mykeste babyhuden, og jeg klarer seriøst ikke å slutte å stryke meg selv på leggene eller lårene eller rumpen (hoho) Jeg kjøpte nylig en skrubb fra et av favorittmerkene mine, Rituals og jeg husker Solfrid kommenterte i Spania at det så ut som hele meg var airbrushet fordi huden min er så glatt, myk og glødende for tiden. Det føles helt fantastisk for selvfølelsen, og denne skrubben fra Rituals er absolutt å anbefale! Ikke sponset, bare høyt elsket.

Jeg må for øvrig skryte av hele merket generelt, da jeg merker at produktene deres aldri tørker ut huden min og i tillegg lukter fantastisk friskt, mildt og godt. Jeg oppdaget merket da jeg fikk den ene shower gelen deres i en Glossybox i fjor på denne tiden. Både jeg og søsteren min forelsket oss helt, og hun endte opp med å kjøpe to av dem på tax-free-en på vei hjem fra ferie. Jeg kjøpte meg nylig en ny shower gel i en annen duft da jeg oppdaget at Rituals hadde egen butikk på Sartor Senter. Jeg får ikke nok av den i dusjen! Konsistensen er helt magisk; den kommer ut som en gel men blir en myk og luftig skum på huden.

Nå etter jeg har begynt å bruke skrubben og shower gelen deres, har jeg så og si ikke behov for å smøre meg inn med noe olje eller krem på huden når jeg kommer ut av dusjen. Det er ufattelig uvant og drittgøy. Det er akkurat som om produktene ligger igjen som et lag silkelag på huden etter dusjen og igjen, jeg gløder som aldri før! Det kan også ha noe med varmen og solen å gjøre, noe jeg såårt har behov for hvis huden min skal trives. Mitt tidligere flassete ansikt er nå balansert, og er verken oljete eller tør. En skikkelig god hudperiode med andre ord, noe som gjør at jeg føler meg enda bedre uten sminke enn med. Veldig lettvint og behagelig!

Så det var dagens anbefaling til dere! Noen som har prøvd produktene deres?

7 kommentarer
    1. Har prøvd noen produkter fra dette merket og har vært utrolig fornøyd med de! Takk for tips, og jeg kommer nok til å prøve disse produktene også 🙂

    2. Har prøvd et par ting fra rituals selv, og er veldig enig i at noe gir ekstremt mye fuktighet. Har veldig tørr og sprukken hud selv, så skal definitivt teste disse produktene.
      De har også rituals på Galleriet i 2. etasje! 🙂

    3. Hei, bruker du skrubben i ansiktet også ? 😊 Siden du nevnte det med at huden i ansiktet ditt hadde blitt så bra. Tusen takk for bra tips !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg