Min nye tatovering og hvorfor jeg tok den

I dag er siste dagen vår i Spania, og i den anledning bestemte Solfrid og jeg oss for å få litt mer blekk på kroppen for en billig penge. Jeg har lenge visst noenlunde hva jeg skulle ha, og tenkt at det er nødt til å bli en solsikke. Jeg har alltid likt solsikker bedre enn alle andre blomster, av flere forskjellige grunner. For det første syns jeg det er den vakreste blomsten som er. Den ser liksom så snill ut? Haha, så varm og god liksom. Også er jo det en solsikke, og det fins ingenting jeg forguder mer enn solen selv. Solen er guden min. I tillegg er jeg jo, som mange kanskje har lagt merke til, en enorm beundrer av Vincent Van Gogh, og solsikker minner meg da naturligvis også litt om han. Å se en solsikkeåker er definitivt på bucket-listen min. Jeg bare har et særegent forhold til de blomstene, så da måtte det bli en sånn. Jeg har jo til og med plantet mine egne hjemme. Jeg fant en fin tegning av en solsikke på nett og lot tatoveringsartisten tegne stilken til meg slik jeg ville ha den. Jeg ble veldig fornøyd, og Solfrid ble også fornøyd med sin blomst. Jeg syns også den var helt nydelig, men jeg er naturligvis utrolig glad i min egen! Den kom på 600kr.


Dette var navnet på salongen


Gorgeous


Min tuuur

Solfrid gjorde god research og fant en trygg og godt omtalt tattoveringssjappe her i Albir. Meget koselige mennesker der, og han som tatoverte oss, hadde tatovert i 47 år(!!!) I tillegg var de en international award winning salong, så vi var mildt sagt i trygge hender. Det var vondt, men ikke like gale som den jeg har på ribbeina. Det var over på et blunk. Tiden går merkelig nok utrolig fort når du blir tatovert. 15min føles som 5.

Se så fin den ble!

Forelsket <3 Nå har den ikke grodd skikkelig eller noe, den blir alltid finere etterhvert. But still, forelsket.

7 kommentarer

Siste innlegg