Palmer og meg


Topp fra Mango
Skjørt fra Shein HER

Pigmentene jobber på høyspreng nede på stranden i Albir de siste dagene. Kun én uke i syden skal brukes for det det er verdt. Disse bildene er fra dag 2 med soling, og jeg er ikke akkurat misfornøyd med fargen så langt. Det kommer seg. Albir, som mange andre byer i Spania er jo så og si en norsk koloni. Det vil si at vi har en haug med venner her som vi skal ut å spise med i kveld. Jeg tror vi blir 17 stykker som skal inn til Altea og nyte en spansk middag. Maybe some wine. Solfrid og jeg er klar, først som vanlig, mens guttene henger langt etter. I familien min bryter vi stereotypene. Jeg er alltid ferdig før pappa og Aaron, og ender opp med å vente på dem og bli forsinket til familiebesøk osv. Jeg kan bli klar på 15min, mens de styrer på med Gud vet hva i evigheter. Nå skal det jo sies at jeg er en ganske så organisert type som liker og være effektiv, og når jeg heller ikke bruker sminke, så blir jeg superwoman når jeg skal ut døren, haha. Nå kommer taxien snart og henter oss, så jeg håper alle får en super kveld i dag!

Jeg sender varme tanker og kjærlighet til Kos som ble rammet av jordskjelv. Mange venner av meg befinner seg der for øyeblikket og har sett og opplevd mye forferdelig. Dere er i tankene mine hele tiden. Jeg er nedslått og trist, men glad for at ingen jeg kjenner er skadet.

8 kommentarer
    1. Kos deg videre i Spania! For en flott farge du har fått! Digger at du kjører “free the nipple”, gjør det samme selv ♡

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg