(Sittin’ on) the dock of the bay

Kvelden igår bydde på øl, dyp prat og dans. Jeg sov dårlig, noe jeg alltid gjør på nye steder eller hvis jeg har drukket for mye kaffe, alkohol eller annet. Jeg halvsover hele natten om ikke tilstanden min og omgivelsene mine er helt slik de skal. Dødsirriterende når tre snorkende jenter ligger i nærheten (neida de snorker ikke hihi, men you get my point) Bortsett i fra dårlig søvn, går dagene som en drøm. Vi får se hva denne kvelden bringer. Wok står står i hvertfall på menyen og litt mer øl står i kjøleskapet. Jeg kan ikke huske sist det gikk en dag uten at jeg drakk?? Det liksom bare skjer. Trening er også et fjernt begrep for meg. Gud, for en livsstil. Jeg vet det ikke er vits å prøve å snu om på det akkurat nå siden både konsert, festival og syden står for tur. Får vondt av kroppen og helsen min, men frem til høsten kommer, har jeg faktisk planer om å drite i det og rett og slett nyte meg selv og nyte livet.

Akkurat nå sitter jeg og halvveis og lytter til bølgene slå mykt og bløtt imot bryggen og halvveis Self Control av Frank Ocean (må faktisk være favoritten min av han, og jeg liker seriøst alle) Dagen i dag har vært helt ubeskrivelig. Vestlandet har vært velsignet med godt over 20 grader og strålende sol. Den har vi her i hytten på Austevoll utnyttet til det fulle vil jeg påstå. Dagen startet med nystekte rundstykker etterfulgt av pannekaker til lunsj, og enda en lunsj bestående av pizza. Sa noen carbs? Gi meg mer. Vi har solt oss på bryggen og på kafé, jeg har kjøpt nye øreringer og livet smiler denne dagen også, siste dag i juni. Måtte det bare fortsette i juli i morgen.


Sprette litt champis med dobbelthake på morgenkvisten


Kvapp som en unge når den spratt

Btw, overskriften er også en deilig sang å høre av Otis Redding <3 <3 Håper solen har skint hos dere i dag. Hasta luego, amigos.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg