Verdens beste sommer?

ATM befinner jeg meg i verdens kosligste hytte på Austevoll med tre nydelige jenter. Vi har gledet oss sånn til denne hytteturen, og nå er vi endelig her. Og jeg må bare si det igjen, verdens KOSLIGSTE sted. Omgivelser, interiør og eksteriør har så ufattelig mye å si på sinnstemningen min, og dette strøket hytten til Lotte befinner seg i, er idyllisk. Vi er rett med havet, og Norge leverer med naturen som vanlig. I dag har vi egentlig bare settled in, handlet mat og drikke til i kveld og gått en fin og lett tur. Nå står girlsa over steikeplaten på kjøkkenet og på menyen står ceaser salat. Sommerferie er perf og jeg koser meg maksimaalt Det er et eller annet med tanken på at jeg ikke skal tilbake på skolen til høsten som gjør at dette er verdens beste sommerferie. Føler meg ubegrenset fri. Jeg er liksom midt i den overgangsfasen og svever i skyene før jeg blir voksen og rutinene blir mer konsekvente. Nyter virkelig denne epoken i livet, wii.


Dagens bloggstasjon


Dagens lunsj


Utsikten


Amalie og Anna

NÅ skal middagen konsumeres, vi snakkes i morgen <3

8 kommentarer
    1. Hahahha har lest bloggen din sykt lenge og er fra Austevoll selv! Bra du likte deg her 🙂

    2. Hei hei! Må virkelig si du stråler. Elsker bloggen din! Har lenge tenkt å spørre deg om hva slags forhold du har til mat og trening? Hvordan holder du deg i så sinnsykt god form, samtidig som du spiser det du har lyst på? Begrenser du deg på noen som helst måte eller trener du litt ekstra mye når du ikke spiser 100% sundt? Du er i hvertfall veldig inspirerende! Håper du har en strålende sommer

    3. Hvordan gikk det med resultatene på dine skriftlige eksamener og Evt hvilke oppgaver du valgte (norsk feks)? Visst du vil si karakter osv..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg