Gårsdagens grillings

Som jeg skrev i går, skulle jeg prøve å få skaffet meg en pc å få blogget fra i dag (siden min som dere vet er på reperasjon pga sølt rødvin), og nå sitter jeg pinade hos en venn og fikk låne en mac. Da tenkte jeg egentlig bare å komme innom for å dele de koselige bildene jeg tok hos William på grilling i går. Det var som forventet, dødskoselig og morsomt, og squadn finner jo på så mye tull når vi er sammen, dere aner ikke. Fins ingen i verden jeg er mer meg selv med enn disse vakre menneskene.


Her var gårsdagens bloggstasjon hos Will


Rolig matlaging


Her ser det ut som det skal bli et jævlig kleint kyss, haha, men egentlig bare holder jeg mobilen for han pga han lager kjøttdeig.


Petter er dønn en MESTERkokk, og jeg sa til han i går at min favorittkvalitet ved han, var at han alltid ryddet opp etter seg samtidig som han lager mat. Det er jo selvfølgelig feeeil, men den er ganske høyt oppe på listen.


Det var så ufattelig digg med mat. Jeg var ikke litt sulten en gang, men endte opp med tre porsjoner grillmat i magen.


Kom meg opp på taket til slutt jeg og


Kosing på taket i solnedgangen 

I kveld blir det plutselig litt mer øl og kos, før jeg i morgen drar på hytten til en veninne med tre veninner. Vi gleder oss maksimalt for å si det mildt. Jeg må stå opp ganske tidlig og må egentlig også hjem å pakke, noe jeg ikke har gjort enda. Tenker jeg fikser det i natt. Så har jeg spurt om en av de jeg skal reise med kan ta med pcen sin slik at jeg får låne den til å blogge litt på hytteturen. Det gikk fint, så da er bloggen mest sansynlig sikret frem til lørdag i hvertfall, wiii. Så må dere ha en nydelig sommerdag videre. I Bergen skinner endelig solen, og du kan tro det skal utnyttes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg