Kortvarig lykke

Jeg skulle ta meg ETT glass vin en mandagsettermiddag for meg selv fordi vel, sommerferie. Men den kosestunden ble kortvarig. Jeg regnet egentlig med at macen skulle overleve uhellet, men den gang ei. De som følger meg på snapchat (Leandra86) fikk kanskje med seg at jeg presterte å søle rødvin på macen min i går. I tillegg til det hvite dynetrekket mitt da. Så det var jo chill! Nå er den på reperasjon og jeg sitter for øyeblikket i solen på terassen til William og drikker pils, venter på grillmat og låner pcen hans til å blogge. Så livet er litt på stell i hvertfall. I dag har det virkelig vært sommer. At last. Såpass mye at jeg har blitt solbrent. HVORFOR er jeg ubrukelig? Jeg lover meg selv hver gang jeg blir solbrent at jeg skal bruke solkrem neste gang. Men hvis det går litt for lang tid, glemmer jeg jo det. Tenker som så at jeg er litt latina og at pigmentene mine tåler det, mennøøh, nei. 

Jeg har med kameraet så det blir sikkert litt bilder fra dagens grillings i morgen om jeg får tak i en pc, men her er litt bilder fra et par dager siden. 


Genialt mobildeksel fra iDeal og Sweeden HER


Junkyard t-skjorte HER
Bukse HER
Birkenstock HER
adlinks

1 kommentar
    1. omg kan du plis lage en video eller et innlegg der du viser hvordan du laget den hårfrisyren??

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg