Nå er det nok!

Jeez Louise, Ine klarte å dra meg med på shopping i Stavanger sentrum dag… Jeg svidde jo av et par tusenlapper med Veronica for et par dager siden, og i dag fløy enda en tusenlapp ut vinduet på klær… NÅ er det faktisk nok. Men de har jo Zara her…. Og det har vi ikke i Bergen. Så 16 plagg ble altså med meg innpå prøverommet i dag. Kjøpte heldigvis ikke alt, men fant meg et par utrolig søte og fine topper jeg ble kjempefornøyd med. Samme med Monki. Skal legge shoppoholikeren i meg på hyllen nå. Jeg har nok. Men det var gøy da, hehe. Funnet ut at jeg elsker klær og stil, og spesielt min egen. Haha, naturligvis. Det håper jeg alle gjør. Ine sa til meg at det så ut som jeg kunne sklidd rett inn i That 70’s Show. Jeg ble oppriktig smigret. Er jo tross alt veldig inspirert av 70-tallet på mange områder i livet. Også klesstilen! Kulturen man assosierer med 65-75-tallet i USA er kanskje favoritten min selvom 50-tallet også er en god kandidat. Her er i hvertfall dagens antrekk. Litt nytt fra shoppingrunden i Bergen hinn dagen.


Jakke fra Primark
Topp fra Bikbok
Bukse fra Monki
Belte fra Accessorize
Birkenstock fra Junkyard HER
 

Etter shoppingen lagde jeg min høyt etterspurte og høyt elskede oreokake til bursdagen i kveld og blåste opp ballonger til jeg ble blå i tryne. Har pyntet vinduer med ballongene og er rimelig stolt over mesterverket og bidraget mitt. Nå må jeg egentlig hive meg rundt å få på litt ekstra sminke for kvelden! Vi snakkes i morgen. 

3 kommentarer
    1. Kan du skrive ett innlegg om hvor det er best å shoppe i Bergen? Hvilke butikker anbefaler du og hvor:) Skal der snart, og er nyskjerrig på hva som er der!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg