Bilder fra russedåpen + russenavnet mitt

Dåpen i går var supervellykket for min del! Jentevorset var dritkos, og selve dåpen ble bare bedre og bedre jo flere som kom. Det hele er egentlig litt tåkete, men (liker å tro at) jeg ble perfekt full. Og for dere som er gammel nok til å drikke, vet dere hvor goals det er. Akkurat passe pratete, leken, dansete, bekymringsløs og lykkelig. Men jeg suger jo som vanlig å kle på meg, så jeg begynte egentlig å fryse på slutten. Da vet jeg at jeg ikke bare skal ha på meg hettegenser og truse under russedressen, og at støvlene (hva tenkte jeg med) blir byttet ut med uggs. Og at jeg for all del må ta med meg en parkas. Jeg suger. Men jeg lærer. Og det er vel strengt tatt det viktigste.

Det kom ganske mange spørsmål angående russetiden og russedressen min på innlegget i går, og jeg tenkte å svare på alt i eget innlegg. Så hvis dere lurer på noe mer, kan dere spørre her, så skal jeg svare på dem, som sagt, i eget innlegg.

JA, russenavnet mitt forresten. Det ble altså dette:

Processed with VSCO with f3 preset
Meg og Amalie i maxitaxi fra vors til skolen

Processed with VSCO with f2 preset
Hyller Grunde på ryggen mer enn alt


Rolig sykkeltur med Sana på skoleplassen

Processed with VSCO with f3 preset

 

I dag er det fyllafotbalkamp med skolen i ettermiddag, hvor du må ha 1 i promille for å spille og for å få godkjent mål. Vurderer fortsatt om jeg skal delta. Regner med at jeg er mye bedre å spille fotball med promille i blodet. Edru er jeg nemlig en vettskremt liten drit som bommer på ballen når jeg først tør å sparke. Vi snakkes senere! Husk å spør om det dere måtte lure på.

12 kommentarer
    1. Hvorfor er du blåruss?
      Hvordan samlet dere inn penger?
      Er du på buss, van eller er du vandreruss?
      Hva drikker du?
      Ha en super russefeiring!!<3

    2. Hvorfor er du blåruss? Er man ikke rød etter Studiespess?
      Hvorfor valgte du dress og ikke bukse?
      Var klærne dyrt?
      Kos deg masse i russetiden din Leandra!❤

    3. Hva syens du om at rektorer i bergen vil endre/få bort russetiden?
      Føler du deg alltid trygg på russefester/arrangementer?

    4. Hvorfor ber du folk spørre når du ikke svarer på spørsmålene….? 😐 ref øverste kommentar

    5. Er du buss/vans på skolen din? Føler dette varierer fra skole til skole i Bergen, på min var det kun en van, mens andre skoler har flere busser 🙂

    6. – Hvilke knuter har du gjort sålangt?
      – Skal du på noen landstreff? Selv skal jeg på LS, håper vi sees der!
      – Har du russeparkas?
      – Hva blander du helst sprit med? (under 22%)
      – Har du planer om å gjøre skolearbeid i russetiden, eller drite i alt og leve i en boble?
      – Hvor mye penger bruker du på drikke per fest (sånn cirka)?

    7. Hva er planen din fra høsten av?
      Hva har du lyst å bli/jobbe med?
      Blir du boende i Bergen, eller har du tenkt deg vekk herfra til høsten?
      Hva ligger du på i fagene på skolen? (karakter)

    8. Hvordan fikk du til å lage egne klistermerker til buksa? Sånn som bildet av grunde? Hvordan satt du det på liksom?

    9. Kan du skrive litt om din opplevelse med nettstedet hvor du kjøpte russedressen din?
      Er russ til neste år, og er veldig usikker på hvor jeg skal kjøpe klær 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg