Se russedressen og russekortet mitt!

Nåå skal jeg ikke legge skjul på at jeg gleder meg til å være russ! I dag er det tid for russedåp med skolen. Russedressen er på og den kommer ikke av igjen før 18.mai. Jeg skal egentlig løpe avsted til et vors med noen jenter fra trinnet nå, og merker at jeg er full i energi. Solen og godværet kom til Bergen akkurat som bestilt, og i dag skal jeg egentlig bare kose meg og feire 13 år med skolegang. Tenkte bare å komme innom og vise dere russedressen min og russekortet mitt min før jeg dro ut, for det har nemlig vært litt etterspurt. Jeg ble sånn passe fornyød med den. Jeg hadde egentlig planer om å feste på mye mer bilder, men jeg klarte å ødelegge to strykeark med bilder, så det ble ikke noe av. Skulle egentlig ha både Paradise Hotel-logoen, sure kirsebær og 86… Menmen, er ikke såå nøye. Er fornøyd med det jeg har på i såfall.

Dressen min er Redline Skinny i størrelse XS fra Russedress.no, for de som lurer. Jeg er veldig fornøyd og syns den passer veldig bra i størrelsen. Jeg er 1.70m.


Baltopusen min ofc, Nikola Tesla, og favorittvinen min, Cantina Zaccagnini (printet ut selv) og Rolling Stones på brystet (kom med i pakke fra russedress)


Her hadde jeg egentlig plassert tre sure kirsebær men failet grovt, så da plasserte jeg denne over. Den er også fra Russedress.no


Skolen i Athen, og Colombia as you can see.


Nasa-russpatch fra Russedress.no. 

Glemte helt å ta bilde av det, men jeg har også et bilde av Sokrates høyre underarm.

Og slik ble russekortet mitt:
;)))

Nå må jeg løpe. Ha en strålende fredag, enten dere er russ eller ikke!

22 kommentarer

Siste innlegg