Da var humøret på topp igjen vettu

Hey lovelies. I dag skinner solen over Bergen by, og jeg hadde kort dag på skolen. Da jeg kom hjem prøvde jeg å legge meg i en lenestol på terassen med tepper og klær og sole ansiktet litt, men det er fortsatt et hakk for kaldt til at jeg klarte å ligge å nyte det sånn som man skal. De små vindpustene var fortsatt litt for ufyselig. Så jeg gikk inn og tok en time på sofaen istede. Maybe next time. Nå skal jeg faktisk gjøre meg klar til et aldri så lite jobbintervju. Tenker på en måte at jeg ikke burde skrive det her i tilfelle jeg ikke får jobben… Men har innsett at jeg egentlig ikke syns sånne ting er flaut??? Har pleid å le bort de tidligere gangene jeg har vært uheldig med jobbsøking, men vi får se, kanskje det er min tur denne gangen. 

Etter intervjuet skal jeg møte en venninne for et kafébesøk i byn, noe jeg gleder meg til. Alt for lenge siden jeg har vært på kafé, og jeg elsker det. Så det blir koselig. Spesielt i dette været <3 Gleder meg bare til å komme meg ut egentlig. Å kjøre langs bryggen med solbriller, å vandre i sentrum litt mer dressed up enn vanlig… Aah i sånne øyeblikk er livet på stell. Ha en vidunderlig strålende glimrende fabelaktig tirsdag!

Barry’s Orange genser HER

4 kommentarer
    1. Lykke til med jobbintervjuet! Hvordan er “treningsrutinen” din for tiden? Likte godt da du pleide å skrive om trening! :))

    2. Kan du lage sminkevideo snart? Lurer veldig hvordan sminke rutinen er. Hva du bruker og hva du bruker først osv

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg