Hangoverkur

sponset

For øyeblikket befinner jeg meg i stuen min, drikker lakris- og kanelte og klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha på The Graham Norton show eller 60-70-tallslisten min på Tidal mens jeg blogger. Elsker begge deler men blir mindre distrahert av musikk enn et talkshow, så for øyeblikket spilles In The Summertime av Mungo Jerry, som allerede er erklært min summer jam i år. Oppforder sterkt å se musikkvideoen. Den er så raw og uperfekt, men samtidig fullkommen. Fins ikke slikt i dag. Tror ikke noe annet gir meg en bedre 60-70-talls vibe enn den videoen og den sangen. Mungo Jerry er min new found love. 

I går var jeg i en bursdag, og slukte dermed en flaske vin ++. Tidligere erfaringer tatt i betraktning, burde jeg egentlig føle for å ligge i sengen min og se på Dawson’s Creek (som er min nye favorittserie) i hele formiddag, men jeg er i overaskende god form. Tror det har en sammenheng med at solen såvidt titter frem bak skyene nå. Jeg må bare si det igjen; at jeg blir så ufattelig påvirket av været. De små flekkene med blå himmel kurerer hangoveren og gir meg livsglede, energi og motivasjon herfra til sentrum av Melkeveien. Når det regner er jeg en grønnsak. Kontrasten er som natt og dag. 

Når vi snakker om blå himmel og fint vær, vil jeg vise den nye sommerkjolen min fra Shein! Har letet etter en søt dongerikjole lenge.

Dere finner kjolen her
 

3 kommentarer
    1. Hangover i dag jeg også, men her snør det! Nydelig kjole det der, veldig fin til sommer og vår. Håper du har en fortsatt fin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg