Best shape of my life

Eller ikke. Første dag tilbake på skolen etter påskeferien startet mildt sagt hardt. 3000m klokken åtte om morgenen. Jeg er altså i så dårlig form at jeg var bekymret for å svime av når jeg løp. (småjogget) Jeg har gått fra karakter 5 til 4 til 3 på 3000m, og tror jeg holdt meg på 3-eren i år også. Fin fremgangskurve!?<3:D Femmeren fikk jeg våren 2015 da jeg var i den beste formen i mitt liv. RIP sier nå  bare jeg. Not worth it å prøve å få god kondis. 

Tirsdager er korte da, så etter gymmen var det bare to timer norsk før jeg kunne dra hjem. Og i morgen har jeg fri, så sånn sett var det ikke en altfor hard start på skolen igjen. (Samtidig er jeg utslått av for lite søvn og for mye 3000m.) Er ikke mye skole igjen på meg generelt heller. To uker til russetid så eksamen så ferdig. Jeg har fått en del spørsmål om hva jeg skal etter sommeren, og da tenker jeg et friår. Jobbing og reising er planen, før jeg begynner å studere igjen. Gleder meg til både friår og studier egentlig. Er optimistisk til fremtiden generelt.

Her er de siste gjenværende bildene fra påsken min – en påskemiddag på søndag med kjernefamilien, pluss mormor og kjæresten til søss. En usansynlig digg middag var det. 

Dette var vel et av få ordentlige måltider på meg denne påsken. Over halvparten av kaloriinntaket mitt er jeg ganske sikker på kommer fra dette:


… som nå er så godt som tomt. Banansjokoladene ble, blir og kommer aldri noensinne til å bli konsumert av meg.

6 kommentarer
    1. Hvilke land tenker du å reise til? Elsker å lese om sånt og få inspirasjon! Og har du tenkt på noen studier videre? tror du kan få til alt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg