Forrige måneds Glossybox

/ Sponset

Jeg må bare si at denne Glossyboxen har vært min favoritt så langt. Jeg har blitt frelst av disse produktene, og brukt dem regelmessig siden jeg åpnet boksen. Nå tenkte jeg å gi dere en kjapp omtale om hver av produktene.

Jeg er ganske kresen på parfymer, og liker egentlig bare et fåtall av de som er på markedet. Men parfymen jeg fikk i denne månedens Glossybox duftet virkelig herlig. Frisk, litt spiss, kald og sommerlig. Egentlig ikke “meg” i det hele tatt, da jeg egentlig elsker litt tunge, varme og krydrete lukter. Men det var faktisk gøy å prøve noe nytt, så kan jeg velge parfyme etter humøret når jeg står opp om morgenen. Når vi snakker om gode lukter, må jeg nevne deodoranten også. Jeg syns de fleste deodoranter lukter så sterkt at de nesten lukter svette i seg selv, men dette er seriøst den beste, mildeste og søteste lukten på en deodorant jeg noen gang har prøvd. Stor favoritt. Ellers er vippetangen blitt en del av min daglige sminkerutine, også bruker jeg øyenbrynshighlighteren når jeg vil ha litt ekstra glow. Når det kommer til ansiktsmasken, så har jeg faktisk glemt å prøve, men jeg gleder meg til å gi den et forsøk.

Glossybox sin hjemmeside ser dere HER. Der finner dere også alle produktene jeg har skrevet om i dette innlegget, om dere blar litt ned.

5 kommentarer

Siste innlegg