50’s (surprise) party

I går kveld var det planlagt et lite middagsbesøk hos Veronica hvor vi fant ut at det skulle være 50’s tema. Men folk begynte å avlyse og kunne ikke komme, så da trodde jeg vi bare skulle være fire jenter og chille der. Tenkte det kom til å bli koselig selvom sånn over halvparten avlyste, men da jeg ankom Veronica ble jeg griseforvirret over hvor lettlurt og naiv jeg er?? Alle som hadde tenkt å komme + flere stod i stuen og rope “surpise!” Så da har jævlene stelt i stand et surpiseparty for meg og alle er kledd opp i 50-tallsklær. Man skjønner virkelig ingenting om man ikke forventer et surpise party. Jeg skjønte ikke at det var for meg en gang før etter jeg hadde stilt sånn 17 spørsmål, haha. Det viste seg at kvelden skulle bli enda bedre da vi helt alvorlig satt oppe til halv tre om natten, lekte leker og dummet oss. Jeg hadde hodepine av all snappingen etter pusten under alle latteranfallene. Tror ikke jeg har ledd så mye på lenge. Vi brukte Ellen sin “Heads Up”-app som var utrolig morsom! Anbefaler den på det sterkeste. 

Jeg tror vi ble så caught up i hverandres selskap at vi helt glemte å ta bilder sammen, noe som var litt trist da alle så dødsbra ut. Menmen, jeg fikk tid til å ta et par shots av meg selv før jeg løp ut døren. 

Processed with VSCO with m2 preset

Processed with VSCO with m2 preset

Processed with VSCO with m2 preset

Processed with VSCO with m2 preset

Processed with VSCO with m2 preset
Bukse og hårbånd // H&M
Klokke // Komono
T-skjorte // Comfort
Birkenstocks // HER

Jeg angrer på at jeg ikke tok bilder med dongerijakken på. En oversized Levi’s jakke med samme farge som buksen til dette antrekket toppet kaken. Kommer lett til å gå slik på skolen.

14 kommentarer
    1. Haha det er så sykt sant det du sier om å ikke skjønne noen ting når man ikke forventer et surprise-party. Noen venninner av meg stelte i stand et surprise-party for meg for noen år siden, og jeg tror jeg må ha hatt verdens rareste og mest skuffende reaksjon 😛 Jeg skvatt litt, og så ble jeg glad over å se alle vennene mine, men jeg forstod ikke at det var et surprise-party for meg! Det tok meg kanskje en time å skjønne at alle var der for å feire meg og at all pynten var for meg osv. Det var helt sinnsykt, men veldig koselig og jeg satt utrolig stor pris på det. Hyggelig å ha venner som gjør sånt for en 🙂

    2. Kan du skrive litt om planene dine neste år og hvilke studier du vurderer? Og eventuelt hvor?

    3. Synes innleggene dine generelt er veldig inspirerende og at du er en utrolig flott jente. Klikker innpå bloggen hver dag i håp om nytt innlegg. Håper alt står bra til, gleder meg til å høre mer fra deg!

    4. Tror det er noe galt med bloggen din! Har tenkt å si dette i flere uker, men tenkte det bare var tilfeldig – men det er det altså ikke. Hver gang jeg skal inn på bloggen din må jeg laste den inn to ganger før “den kommer opp”. Det står bare og laster helt til jeg laster inn på nytt hvis ikke. Ville sjekket det opp, ikke alle som kommer på at de må laste inn på nytt, og du kan vente i en halvtime da uten at det skjer noe. Ganske irriterende, og tenker du kanskje mister litt lesere av det… :/ Tenkte du ville vite det! Ha en fin dag, vakre <3

    5. Hei!
      Jeg skal operere nesen om ikke så alt for lenge. Av samme grunn som deg. Ser det står at resultatet av nesen kommer ikke fram før det har gått 1-2år. Kunne du lagt ut bilde av resultatet da du fikk av bandasjen og sammenlignet bilde med hvordan den ser ut i dag? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg