Girl’s night in

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with b2 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with b2 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with b2 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Her ser dere litt bilder fra gårsdagens festligheter. Jeg glemte så klart fullstendig at jeg eide et kamera før vi var noen jenter nede på rommet og bestemte oss for å ha fotoshoot. Noen ganger er det seriøst noe av det gøyeste man kan gjøre en jentekveld. Så barnslig og jentete er vi faktisk, men det blir alltid så mye latter og tulling imellom, og i bildene, så det er faktisk bare en del av morroa. Da vi var kommet så langt at vi begynte å bruke kameraet, var maten allerede ruinert av grådige hender og rumlende mager. Neida, vi var classy 😉 Uansett, derfor er det ingen bilder av verken osten, kjeksen, vinen, melonene eller olivenene her, men de som følger meg på snapchat (leandra86) og VSCO (leandravalencia) kan se litt flere mobilbilder, inkludert matbilder for dere som liker slikt. Diskret promotering av meg selv?

For øyeblikket har jeg 100% søndagsfølelse og ligger og ruster opp i sengen. Jeg undres om jeg skal se på Bloggerne, biografifilmen om Jonnhy Cash som jeg ikke visste eksisterte før i går eller lese ferdig Sult av Knut Hamsun som har opptatt mengder av min fritid de siste par dagene. Kvelden er allerede avsatt til film med noen venner. Også må jeg jo bare uttrykke hvor vidunderlig det er med fri og vinterferie i morgen. Samtidig som jeg føler en større trang til å finne på noe fornuftig?? Jees Louise, vi får prøve. Ha en deilig søndag, pusekatter.

6 kommentarer

Siste innlegg