En etterlengtet klipp og kur

 // Sponset behandling

Før og etter

Nå på torsdag var jeg innom Bjuti hårstudio for å friske opp sveisen – noe som var meget nødvendig. Jeg tror ikke jeg har klippet meg siden i fjor sommer, og mitt sensetive hår som blir slitt og skadet bare noen ser på det, trenger en stuss litt oftere enn som så. Bare se så vondt håret mitt har det på før-bildet. Såå mange splittede tupper, og skikkelig tørt. Det Stine, min fantastiske frisør gjorde på meg, var å få bort alle de slitte tuppene med frisørsaksen sin, og i tillegg ta en Redken HeatCure.

Redken Heatcure er en kur som forsterker hårstråene både på innsiden og utsiden via en formula som består av bivoks som smeltes inn i håret med en spesialdesignet glattejern ved 140 grader. Den varer opptil 10 dager og det finnes også hjemmebehandling for denne kuren som kan brukes både med og uten salongkur først. Denne finner dere så klart hos Bjuti Hårstudio. Hjemmesiden deres finner dere HER. Jeg har gått hos dem i rundt 2 år nå, og kunne ikke blitt mer fornøyd med en frisør. Forlater salongen like smilende og trippende hver gang.

Verdens fineste og mest behagelige hverdagskjole HER (sponset)

Nå er håret mitt så bløtt og mykt å ta i at jeg ikke klarer å la være å gli fingrene gjennom. Veldig fornøyd, og jeg tror håret mitt takker meg.

5 kommentarer
    1. Hei
      Er det øverste bildet til venstre slik håret ditt er når du ikke har gjort noen ting med det? Jeg lurer fordi jeg vurderer å kjøpe meg den hårføneren du viste for en stund siden, og mitt hår ser litt ut som ditt på det bildet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg