Uken som gikk…

UKENS TANKE // Jeg elsker å blogge. Alt ved det. Tenkingen, skrivingen, utformingen av innlegg, formuleringen av setninger, kommentarene deres, mailingen. Alt. Håper jeg utvikler meg skikkelig fremover, og jeg drømmer om ha bloggen som en solid jobb i nær fremtid. Det må vel være lov å si? Jeg er jo et lite stykke på vei, og har absolutt planer om å fortsette å klatre.

UKENS OPPTUR // Definitivt Marthe sin 19-årsdag på lørdag! Ekstreme mengder velsmakende tapasretter og en klynge av mennesker jeg rett og slett har det  fullstendig fantastisk med. Jeg visste det kom til å bli kjekt, men ikke såå kjekt? Jeg hadde to av mine beste veninner der, Thea og Veronica…. og oss som trio på fest er faen meg noe for seg selv. Jeg har det så sinnsykt bra med de to. Når vi danser til Rihanna, dramatiserer, er dritklein og har photoshoot er vi virkelig i vårt ess. I tillegg var det deilig å preike med folk jeg kjenner mindre godt også. Mange gode ord og gode hjerter. Ellers var en aldri så liten overnatting på hotell fredagen også en solid opptur. Det var alt i alt en super helg.Processed with VSCO with f1 preset

UKENS NEDTUR // Jeg presterte å glemme sånn alt jeg eide på hotellet. Typ anker-armbåndet mitt, en ring, en olje, en ansiktsrens, sminkefjerner. Så ja. Kjempeflink. Har ringt resepsjonen to ganger, men de hadde visst ikke funnet noe. Eneste svaret på det, er jo at en renholder har stjelt det. Skikkelig nedtur. 

UKENS MAT // Dønn prim. Jeg har gjennoppdaget prim, og er blitt komplett avhengig. Jeg tror ikke jeg har spist det siden barnehagen, før jeg fikk smake det av noen på skolen. Gikk rett og kjøpte det, og nå spiser skive med prim typ hver dag.

UKENS SERIE // Jeg er sånn den siste personen i verden som ser på serier, men jeg har faktisk begynt å se på The Office. Ufattelig tidig, og nydelig skuespill. Man blir virkelig glad i karakterene når man lærer de å kjenne, og nei… jeg klarer ikke å holde meg fra å le høyt. Ny favoritt. Definitivt.

UKENS SANG // Okei, sånn alle Elvis-sanger noensinne. Er i en skikkelig Elvis-periode, og elsker “Love Me Tender”, “Don’t”, “Burning love”, “Stuck on You”, og “Fever.” Mange flere av han også, men dere skjønner greia. Det er ingenting som kan måle seg med 50-tallsmusikk, oog 60-70-tallsmusikk i hjertet mitt. Men akkurat nå er jeg i en 50’s periode. 

UKENS INNKJØP // Jo det skal jeg si dere. Jeg har nylig prøvd Bio-Oil, og huden min har seriøst aldri vært bedre? Det var selvfølgelig den jeg klarte å glemme igjen på hotellet, men jeg gikk rettttt ut og kjøpte ny på mandag. Jeg bruker den både til ansikt og kropp. Den lukter fantastisk og inneholder masse masse vitaminer og fuktighetsgivende ingredienser. Jeg merker stor forskjell, og har virkelig funnet meg et produkt jeg kommer til å bruke fast fremover.

UKENS THROWBACK // En utrolig koselig hyttetur i mai 2014 med Camilla og Caroline. Jeg tror seriøst jeg lever for hytteturer. Enten det er med venner eller familie, er det fortsatt noe av det deiligste jeg vet.

12 kommentarer
    1. Kjenner igjen følelsen av å glemme igjen ting på hoteller… For 2år siden glemte jeg igjen sikkert 15 kjeder på et hotell jeg bodde på, å da jeg ringte hadde dem ikke funnet kjedene. Yeah right ..

    2. Altså, jeg kjenner en frustrasjon. Du blogger 2-3 ganger i uken med lange mellomrom, du svarer ikke på kommentarer og det kan ofte være lite innholdsrike innlegg.
      Likevel skriver du hele tiden at du elsker bloggen, og at du aldri vil slutte. Det er mennesker som jobber ræven av seg for å klare dette. Jeg leser en del blogger, og en blogg som er ligger på topp 20 svarer meg faktisk direkte på meldinger. Du svarer jo ikke en gang på kommentarer som kommer med konstruktiv kritikk.
      Du er i full stand til å klare å få dette som en jobb. Du må bare blogge hver dag, ha innholdsrike innlegg og SVARE leserne dine. Uten oss er du ingenting vet du.
      Jeg var innom bloggen din hver dag før, men jeg gidder så og si ikke lengre på grunn av at det er så dårlig oppdatering, og at du ikke viser interesse for leserne dine.
      Jeg vil ikke høres slem ut, eller kritisere deg. Men jeg blir helt forferdelig oppgitt og lei meg når du sier dette er noe du vil gjøre til jobb, når du ikke presterer noe særlig i det siste.. Beklager å si det…
      Jeg håper virkelig du stepper opp, og klarer innlegg til dagen! Om dette er drømmen din, så stå på og jobb hardt. Bare husk hvem som alltid har vært her.

    3. Anonym: Tusen takk for konstruktiv kritikk og at du gir meg et push! Selvom det er vel mer riktig å si at det er 2-3 ganger i uken jeg heller ikke blogger. Å svare på kommentarer er jeg dårlig på innimellom, og her skal jeg definitivt bli bedre. Jeg tror nok det blir mindre utfordrende å følge drømmen når jeg fullfører videregående. Er mye som skal gjøres, og ikke alltid jeg har samvittighet til å prioritere bloggen først. Men jeg skal uten tvil jobbe med å bli enda bedre!

    4. Jeg ser jeg kan ha formulert meg litt for aggressivt. Jeg vil jo at du skal blogge, jeg er jo tross alt fast leser. Eneste er bare at jeg ønsker ett blogginnlegg om dagen! Får jeg vet du er kapabel til å gjøre dette til en jobb, Leandra!

    5. Anonym: Det går helt fint. Samtidig ønsker jeg jo kvalitet fremfor kvanitet, og prøver å utøve dette etter ytterste evne. Å få til innholdsrike innlegg hver dag, er jeg rett og slett ikke flink nok til. det skjer ikke noe spennende hver dag. og jeg har ikke noe spennende i tankene hver dag heller. Dessverre

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg