2016 recap – del 3/3


Jeg lagde en video hvor jeg forklarte meningen bak tattoveringene mine.


Jeg fikk lappen! På andre forsøk, haha.

Vi fikk i skoleprosjekt å filmatisere en novelle, noe som var dødsgøy + at vi ble kjempefornøyd!


Jeg ripet opp varebilen til pappa 🙂


Jeg farget håret mørkt hos Bjuti.


Jeg mottok en svær pakke av The Body Shop, som inneholdt en gigantisk julekalender. Denne kalenderen var det som fikk meg opp om morgenen hele desember. Utrolig mye gøy og nyttig i den!


Jeg tok nesering! Har byttet til en mye mindre ring nå heldgivis.


Jeg fikk dilla på å lage energibarer og følte meg ekstremt flink – Helt til jeg lagde en skikkelig ekkel en som lå i kjøleskapet i typ 2 uker før jeg kastet den.
Jeg deltok i ruspolitikkdebatten og skrev så mye som tre innlegg om det både jeg og statistikk mener hadde vært en mer human, smart og mindre ødeleggende ruspolitikk hvor målet er å gi større frihet og å forhindre rusmiljøer og rusmisbrukere. Mesteparten av kommentarene misforstod og var uenig, og jeg har aldri fått så mange både invalide og opplyste kommentarer i ett og samme kommentarfelt. Alt i alt er jeg veldig glad og stolt for at jeg skrev det, for dette er et tema hvor altfor mange er offer for gal propaganda om, noe heldgivis en del andre også var klar over, og kanskje enda flere ble, etter innlegget.


Noen veninner og jeg hadde et elendig, men veldig morsomt juleverksted

Processed with VSCO with f1 preset
Julaften!

Hva har vært noen av dine beste minner fra 2016?

2 kommentarer
    1. Har du tatt myers-briggs-personlighetstesten? Hadde vært gøy å vite hvilket resultat du fikk. Resultatet jeg fikk var i hvert fall skremmende presist!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg