Hvordan oppnå julestemning

Hola mis amigos. Hvordan går juleferien? Helt ærlig nyter jeg den skikkelig. Bare masse sosialt med familie og venner. Jeg hiver meg rundt omkring og har faktisk skikkelig julestemning uansett hvor jeg er… Jeg tror det ligger litt i hodet, og hva du gjør det til selv – denne julestemningen altså. Bokstaveligtalt alle jeg snakker med, klager over at de ikke har julestemning. Og det frustrerer meg like mye hver gang. Vi må bare innse at snø ikke er en selvfølge i desember lengre. Men julelys, familiebesøk, mørke, kø, juleshopping, pyntingen i butikkvinduene, julemusikk, julekaker, wiii. Hvordan kan man ikke ha julestemning? 

Processed with VSCO with f1 preset
Genser HER (sponset) Smykke HER.

Som dere sikkert har merket, har jeg tatt meg en aldri så liten juleferie fra bloggen også. Blogginspirasjonen kommer i perioder, og akkuratt denne perioden har vært veldig dedikert til sosialisering, og ikke så mye sosiale medier. Jeg elsker bloggen min over alt på jord, men jeg tror det er godt for meg med små pauser innimellom merker jeg. Kvalitet over kvantitet er også en liten livsfilosofi jeg har. Nå er det faktisk julaften i morgen da! Mange koselige dager i vente. Selvom jeg ikke er en særlig kristen person, så elsker jeg hva juletider kan gjøre med stemningen og forhold mellom mennesker. Sier ikke neitakk til en måned med kjærlighet, takknemmlighet og kos akkurat. 

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Jeg håper og ønsker at dere alle får en så bra jul som overhode mulig, og tilbringer mye tid med de beste menneskene i livene deres. Vi snakkes snart, julepuser! 

Følg Leandra86 på snapchat for spennende juleeventyr.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg