Min julaften

Hei, alle sammen! Jeg håper dere hadde en nydelig julefeiring i år. Min 24. desember startet med en julefrokost hos mamma, med mamma, Aaron, pappa og vår enslige nabo<3 Jeg var i topp humør og falt nesten i bakken da jeg åpnet døren og så at det SNØDDE om morgenen. Jeg følte meg som en liten unge igjen. Greit det varte bare i ti minutter, men det var ti minutter med magi. Hehe, jeg elsker jul. Senere på dagen dro vi og spiste hos familien på pappa sin side og åpnet gaver, og senere gjorde vi det samme på mamma sin side. Jeg ble faktisk utrolig fornyød med gavene jeg ga bort i år, og har faktisk handlet julegaver siden oktober. Så da ble det faktisk ekstra mange og ekstra fine julegaver til familien, uten å kjenne at det gikk særlig utover lommeboken, siden jeg spredde utgiftene over tre måneder. Noe jeg definitivt skal gjøre neste år også!

Processed with VSCO with f1 preset
Genser HER (sponset) Denne deilige genseren ble jeg forelsket i for noen uker siden, så mamma fikk en lik en i pakken sin i går.
 

Bortsett i fra min ekstremt barnlige mentalitet rundt gleden av jul, merker jeg at jeg er blitt mer voksen på gavene jeg får. Jeg har ønsket meg mye dekorasjoner til rommet og praktiske ting som en juicemaskin, som jeg gleder meg max til å ta i bruk. Mamma lager alltid så sinnsykt gode grønnsaksjuicer, men jeg bor jo hos pappa, så nå kan jeg endelig lage litt juice her i huset og. Hvilken gave ble du fornøyd med i går?

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Kameraet var egentlig fulladet, men jeg glemte å slå det?? Så det ble ikke noe bilder fra kameraet i går, og ganske få fra mobilen også. Nyttårsfortsettet blir å ta fine bilder til den store gullmedaljen. Jeg har blitt skikkeliog sløv på det i det siste, og angrer like mye hver gang. Jaja, her har dere to søte bilder av meg, søss og Balto i går. Jeg ønsker dere en super fin 1. juledag, engler. Julen er ikke over enda! Koselige dager, familiebesøk og fester står fortsatt på kalenderen. 

5 kommentarer
    1. Jeg må neste bare si tusen takk til deg Leandra. Tusen takk for all den kunnskap du har gitt meg. Jeg er bare 15 år, og har stadig mye å lære men du har virkelig hjulpet meg. Meningene dine rundt emner, anbefalingene dine av både bøker, film, serier og forsåvidt også skjønnhetsprodukter har fått meg til å se verden fra ett helt annet perspektiv. Jeg har begynt å sette spørsmål bak det jeg står for, og det jeg har blitt fortalt. Det har gjort meg klokere på så mange forskjellige måter. Jeg vil bare si at du er ett utrolig bra forbilde for meg. Du er ett menneske jeg kommer til å fortelle andre om, og den kunnskapen jeg har lært av deg kommer jeg til å lære videre. Jeg håper aldri at du slutter med det du gjør og at du følger drømmene dine. For du kan komme langt, det kan du virkelig. Tusen takk, igjen.

    2. Klara Mogensen: så utrolig fint skrevet av deg! At du mener dette gjør meg virkelig varm og glad, så tusen hjertelig takk selv fine deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg