Outfit ala basic

Sponset


Jakke HER

Bukse HER


Sko HER

9 kommentarer
    1. så en dokumentar på netflix og tenkte å tipse deg om den siden du er så glad i dokumentarer! den heter terra, og handler om hvordan mennesker har, etter sin ekstremt korte tid på jorden, isolert seg fra resten av naturen og dyrene som har fantes i millioner av år! anbefaler den på det varmeste <3

    2. Hei! Jeg lurte på om du kunne laget et innlegg som handlet om plantebasert mat? Skulle gjerne spist mindre animalske produkter, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram. Synes å huske at du sa at du noen ganger kunne tenke at “idag har jeg nesten bare spist vegansk”, og der er jeg ikke i nærheten engang.. Tenker for eksempel et innlegg (eller flere) med tips til litt mer plantebaserte/ sunne frokoster, lunsjer, middager, og/ eller hva man kan spise for å få i seg de og de næringsstoffene, feks jern og proteiner, som anti-vegetariske folk mener man ikke kan få i seg nok av om man ikke spiser kjøtt og meieri. Har forresten også hørt at melk og meieriprodukter kan være en av årsakene til at de som sliter med kviser får kviser, så skulle gjerne ha kuttet ut en del av det og se om det har effekt 🙂
      Må bare tilføye at jeg er en stor fan av både deg og bloggen din, du er så utrolig fornuftig, smart og reflektert (som du nok hører flere ganger daglig). Du er virkelig mitt store forbilde (og jeg er 2 år eldre enn deg, haha!).

    3. Anonym: åå utrolig koselig kommentar! Setter veldig pris på slike tilbakemeldinger. Skjønner at det er vanskelig, men ja jeg kan gjerne blogge mer om det! Jeg må bare være flink å lage selv mer plantebasert og sunn mat. Spiser ofte litt enkel vegansk mat som nudler, wok, retter med søtpotet osv. Jeg er egentlig ikke en god kokk men jeg kan gjerne prøve meg litt mer. Du finnet forresten en del av matoppskriftene mine i kategorien “mat.” der er det også mye vegansk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg