Daniel Wellington // Classic Black

sponset

Hei, dere! Beklager at jeg har vært fraværende de siste dagene, men nå nærmer det seg faktisk privatisteksamen for meg. Et års pensum med markedsføring og ledelse 2, har jeg nå prøvd å komme meg gjennom de siste ukene. Man jobber jo faktisk ikke ordentlig før det er en halv uke igjen, og man innser at ÅJA, var visst ikke så god tid likevel. Så jeg gleder meg til torsdag er overstått for å si det sånn.

Uansett, nå tenkte jeg å tipse dere om de nye klokkene til Daniel Wellington! Eller ny og ny, dere har vel kanskje sett en del andre bloggere bruke dem? Jeg har alltid elsket helt svarte klokker, og kontaktet Daniel Wellington i håp om å få meg min egen da jeg så at de hadde lansert denne svarte kolleksjonen. Jeg samarbeidet jo med dem i fjor, og de var glad for å gjøre det i år også – heldigvis for meg, og dere! Jeg har nemlig en rabattkode å dele. Hvis dere bruker rabattkoden LEANDRA, får dere 15% på alt fra Danielwellington.com frem til 30. november! Det er mange fine julegaver å finne der, til hele familien. I fjor var det mamma som fant en DW-klokke i julegaven.


Bluse fra Shein 
Skjørt fra Shein
Klokke fra DanielWellngton

9 kommentarer
    1. Hvorfor tar du markedsføring og ledelse som privatist, og ikke et valgfag som skolen din tilbyr?

    2. Hei, jeg lurte bare på en ting..:) Hvilke programfag hadde/har du på skolen?? Jeg skal ta to programfag (VG2) som privatist til våren, men jeg er usikker på hvilke jeg skal velge! Jeg interesserer meg mye for det samme som du gjør, men lurer rett og slett på hva dine erfaringer er med fag? Vanskelighetsgrad osv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg