Et ikke-dypt innlegg

/ sponset klær

Hei, dere! I dag hadde vi planleggingsdag, noe som gjorde veldig godt i sjelen hos denne jenten her. Kvelden i går ble tilbringt med noen venner, og en veninne sov over her til i dag. Det ble stor frokost for to, etterfulgt av en treningsøkt på hele kroppen. Så her har dere altså det første ikke-så-dype-innlegget på en stund. Haha, har fått høre at det er en stund siden. Ikke på en negativ måte, men fortsatt sant.

Jeg tenkte å vise dere gårsdagens antrekk, som er helt satt sammen av plagg fra Junkyard. Jeg ble forelsket i denne store, blå genseren fra Adidas. Ikke så veldig “meg,” men helt alvorlig kan jeg gå som en kontordame en dag, fjortiss neste dag, og hippe dagen etter. Men jeg tror kroppen min er 100% hjemme i sommerklær… som er grunnen til at jeg får høre på skolen hver dag gjennom hele vinteren at jeg burde kle mer på meg. Jeg presterte jo å bare gå i denne genseren, uten jakke i går, sååe. Ikke deilig i -4. Uansett så elsker jeg gjennomførte i stiler og antrekk, og akkurat nå er jeg så ung at jeg kan eksperimentere og kose meg. Jeg har nesten ingenting blått heller, selvom det er favorittfargen min, så i går ble det blått. Ønsker dere en nydelig fredagskveld <3


Adidas genser her
XX-XY bukse her
Adidas sko her

6 kommentarer
    1. Hvilken vinterjakke skal du bruke i år? Jeg synes det er vanskelig å finne fine jakker uten pels, og ser ikke for meg at du heller er typen til å ta i bruk det

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg