Q&A, still meg spøsmål

Begynner å bli en stund siden en Q&A nå. Og jeg føler bloggen min har forandret seg ganske mye siden sist Q&A. Jeg får en del spørsmål innimellom, men jeg tenker alltid å spare dem opp, slik at jeg kan svare på alle på en gang. På den måten får jo flere folk svar på ting de kanskje lurer på. Uansett, enten det er noe du har lurt på en stund, eller et morsomt spørsmål du kommer på i farta, spør i vei. Jeg kan også prøve å svare på mer personlige spørsmål, om du vil ha det. Så skal jeg få svart på en video om ikke så alt for lenge.

Hadde egentlig ikke tenkt å blogge i dag siden jeg var grisetrøtt og har sovet tilsammen 10 timer i helgen </3 Så i dag skulle jeg egentlig bare slappe av å se en dokumentar eller noe. Men ser ut til at jeg er bloggavhengig. Jaja. Her er to bilder av meg og engelen. Gleder meg til å lese spørsmålene deres. God natt!


Bukse fra Shein (sponset)

Tusen takk for all den fine responsen på forrige innlegg. Det er en ubeskrivelig deilig følelse at så mange sier de liker de type innleggene, og får noe ut av dem. Det viser hvor mange nyskjerrige og åpne hoder som leser bloggen min, og at dere er mottakelig for andres tanker. Jeg ser veldig opp til dere, og gleder meg til å skrible ned enda mer tanker vi kan disktutere sammen <3

67 kommentarer
    1. Hei! Bloggen din er så unik, skjønner ikke hvorfor den ikke får mer oppmerksomhet! Hva er den morsomste/råeste opplevelsen du har vært med på? Jeg mener, når følte du deg mest levende sist?((:

    2. Hvor ser du deg selv om 10 år?
      Vil du fortsette å bo i Bergen?
      Spotifyen din?
      Om du kunne gitt ett tips til deg selv som tenåring, hva ville det vert?
      Er du redd for noe?

    3. Har du noen sanger du liker spesielt godt som er relatert til stjerner, universet eller uendeligheten etc.?
      Hvor ville du ha reist dersom du kunne reist hvor som helst gratis?
      Hva er det fineste du vet?
      Hva skal til for å gjøre deg glad?
      Hva er planen for neste år – altså etter videregående?
      Dine tanker rundt russetiden?

    4. Har sett alle dokumentarene du har anbefalt på bloggen. Har du noen nye å anbefale?

    5. Hva er dine tanker rundt at regjeringen vil forby nikab på offentlige arbeidsplasser?
      Har du noen gang vært tiltrukket av en jente?
      Har du noen bøker å anbefale?
      Har du en fast treningsrutine når det kommet til styrke?

    6. Kan du begynne å ha ukens spm? er såå gøy, husker du hadde det før om jeg ikke tar heelt feil?
      Sko str?
      Høyde?
      Hvordan har dine karakterer vært gjennom Ungdomskolen og VGs?
      Planer etter VGs? Friår?
      Noen rare fakta om deg?
      Hvem er du i vennegjengen?
      Hvordan er du på fest?
      <3

    7. Tror du at man er sin egen lykkes smed? Typ at man kan alltid være lykkelig hvis man konsekvent bestemmer seg for å stenge ute all negativitet som skjer rundt en?

    8. Er du overtroisk? Altså, tror du på overnaturlige ting?
      Har du en bok å anbefale?

    9. Hva tenker du om fremtiden?
      Hvordan ser en perfekt dag ut for deg?
      Hvis du bare kunne velge en person, hvem har formet deg mest?
      Hva brenner du for?
      Hva er du mest takknemlig for?
      Hva betyr vennskap for deg?
      Hvordan imponerer man deg?
      Hvis du kunne valgt en ting du vil forandre i verden, hva ville det vært?
      Hvis du ikke kunne bodd i Norge, hvilket land ville du valgt da? (Frankrike, Østerrike, Italia, osv)

    10. Hva er planen etter videregående??
      Har du tatt noen nye tatoveringer ??
      Hvordan har du det?

    11. For en stund siden var du veganer en periode. Hvorfor sluttet du? Kunne du tenkt deg å prøve igjen?
      Hva syntes du er viktig i et forhold?

    12. Hvordan fikk dere kjøpt katten deres?:) Bor i Bergen og har utrolig lyst på en ragdoll selv, men føler det er så vanskelig å få tak i..

    13. Skal du være på buss, isåfall hvilken?
      Hvilken linje går du?
      Hva er dine planer etter videregående?
      Hvor i Bergen bor du?
      Hvem er dine bestevenner?
      Hvor gammel er søsknene dine?
      Er foreldrene dine skilt? Hvem bor du hos

    14. Hvorfan går det med kjærligheten?
      Og hvordan går det med deg?:D
      Hva tenker du om videre studier etter vgs? Skal du ta friår eller hoppe rett på studier?:)

    15. Hvor gammel var du da du mistet jomfudommen?
      Har du kjæreste?
      Når startet du å drikke alkohol?
      Hvilke fag har du på skolen?
      Favorittbok? (husker enda da du var obsessed med the hunger games, hahaha)
      Kan du legge ut typ 3 sanger hver uke som du anbefaler?
      Har du julestemning?
      Hva ønsker du deg til jul?
      Har du planer om flere tatoveringer? Når, hvilke, hvor?

    16. Trener du like mye fortsatt?
      Isåfall hva trener du?
      Kan du flexe armene dine?
      Kan du blogge mer om trening?

    17. hvordan har du tid til å se så mange dokumentarer? har du ikke mye skolearbeid?

    18. Har du noen tips til hvordan man kan holde seg oppdatert og lese ulike perspektiver på saker, utenom på typ tv2, nrk, osv? 🙂

    19. Ditt beste treningstips?
      Hva vil du jobbe som?
      Værste uvane?
      Hva er din favoritt mat?
      Beste ferie?
      Kan du lage flere innlegg om trening og kosthold?
      Har du noen gang hatt tvangstanker?

    20. I det siste har jeg tenkt en del på det å velge et kjæledyr. Burde personligheten ha alt å si når det kommer til å velge et kjæledyr, eller burde utseende ha noe å si i og med at alle mennesker liker forskjellige typer raser? Samtidig så føler jeg at dersom alle hadde valgt den rasen de likte best, hadde de fleste valgt noenlunde de samme rasene siden de fleste mennesker har samme tanker om hva som er fint og mindre fint. Hva mener du?
      Det er mange som mener man bør adoptere hjemløse katter framfor å støtte oppdretterindustrien, men så lenge man faktisk kastrerer/steriliserer sin egen katt så bidrar man ikke med overpopulasjon av katter uansett. Hva tenker du? Jeg vet ikke om du har satt deg så dypt inn i disse temaene, men siden du har katt hadde det vært litt interessant å hørt dine synspunkter. Har selv katt og tenker en del på dette.

    21. Hvor gammel var du da du mistet blomsten din?
      Hvordan liker du singellivet? Hender det at du blir ensom?
      Om du kunne gått frem i tid; du har nettopp fylt 30 år, har giftet deg og kanskje til og med fått deg barn. Hvilken utdannelse har du?

    22. Har du noen spesielle inspirasjonskilder? Hva er liksom “bakgrunnen” for alle meningene dine og alt du vet? Googler du bare spesielle tema og leser deg opp, eller har du noen spesielle sider du leser på eller lignende? Vil også lære mer, så vil gjerne få tips av deg 🙂

    23. – Hva hadde du tattovert hvis du hadde et gavekort på en sjappe, og måtte bruke det? hehee 🙂
      – Hva tenker for øyeblikket at du vil studere etter videregående?
      – Hvis du skulle planlagt en backpacking eller roadtrip, hvilken rute hadde du tatt? Hvor ville du startet og hvor ville du endt opp?
      – Hva slags syn har du på barneoppdragelse?
      – Hvilken offentlig person ser du opp til stilmessig?
      – Hva er ditt lykkeligste minne som liten?

    24. Hva tenker du om plastisk kirurgi? Er du fortsatt fornøyd med at du tok neseoperasjon i en så ung alder?

    25. Hei! Må først bare si at jeg er utrolig fascinert av bloggen din og vil påpeke at du er en favoritt hos meg på bloggfronten, og jeg skulle så gjerne hatt en filosofisk samtale med deg!
      Jeg reflekter selv rundt veldig mye og har så mange tanker om ulike ting, men går mye rundt med disse tankene og skulle så veldig gjerne hatt noen å vekslet disse ordene mine. Har du følt det sånn at du bare kribler av tanker av og til?
      Har du hatt lyst til å skrive en bok?
      Hva føler du rundt alt det med russegrupper? Det er jo svært populært spesielt i år, men selv ble jeg utestengt av to nære venner som mente at det ville bli for mange hvis jeg ble med i russegruppen og jeg opplever at det skaper en blandet stemning på skolen
      Hva er planene dine etter vgs?
      Tips til bøker rundt filosofi, astronomi o.l?

    26. Fikk du se et digitalt “forhåndsbilde” av nesen din på konsultasjon, og hvordan kom du/legen frem til akkurat hvordan den skulle bli?

    27. Går du i 3.klasse på vgs?
      Hva vil du gjøre etter vgs?
      Hva vil du bli/jobbe som/med?
      Skal du være russ? Skal du i såfall være med på buss eller lignende?
      Noe du ser frem til eller gleder deg til?
      Kan du lage et innlegg om ønskelisten din til jul?
      kan du lage et innlegg om julegavetips?
      Liker du å kjøre bil? Kjører du mye?
      Har du egen bil, eller har du planer om å kjøpe en i nærmeste fremtid?

    28. Hvilke tanker hadde du etter første gang du så Zeitgeist?
      Hvilke høst/vintersko har du i år?
      Hvilket politisk parti er du mest enig med, i Norge? (eventuelt holder med)

    29. Hva er dine 5 absolutte favoritt oppskrifter?
      Kan du legge ut treningsprogrammet ditt og komme med tips til økter du gjør?
      Hva synes du om presset blant ungdom i dagens samfunn?
      Er du interessert i psykologi?

    30. har du hørt den nye sangen til Åsane? hva syns du om den?:)
      Hva syns du om den tidligere kapteinen for Åsane, Jahn-Ove Wiik?

    31. Kan du ha flere innlegg og videoer om trening og din treningsrutine på treningssenter! Du inspirerer meg så mye med treningen din!!

    32. Ville du heller vite dagen du skal dø eller hvordan du skal dø, og er du redd for døden?
      Viss du kunne vært hjernen bak en historisk begivenhet/oppdagelse, hvilken ville det vært?

    33. kva for eit filter brukar du på vsco bildene dine? for du ser så utrolig brun ut på de bildene og eg har samme hudtone som deg, vil eg påstå, og finner virkelig ikkje eit filter som gir meg ein sånn dyp og fin brunfarge.

    34. Jeg lurer på hvordan du vil beskrive fjortis perioden din, om du hadde en? Har du forandret deg som person opp over årene? blitt dypere ect?

    35. Hva skal du til neste år? (skole)
      Hvordan er forholdet ditt til eksene dine?
      Skal du ta flere tatoveringer?

    36. Hva studerer du?
      Hva fikk deg til å ville være en reflektert og opplyst person?
      Hva vet du om Nord-Norge?

    37. Har du kjæreste? 🙂
      Har du lyst på en ny tatovering, i såfall hva?
      Hva vil du studere?

    38. Hva synes du om StyleConnection-Kristins mening om plastikk kirugi?
      Har du noe tips på hva ikke-kjøtt som kan erstatte kjøttdeigen i taco?
      Er brød OK innenfor vegetarisme?
      Hva synes du om stereotypen om at veganere er dømmende og bruker feil retorikk til å få frem veganlivstilen? (eksempel: freelee the banana girl)

    39. Lurer på hvordan shein sine klær er i str? Ei de normale, små eller store i str? 🙂

    40. Hva er ditt syn på abort?
      Har du noen gang hatt kjærlighetssorg?
      Hvis du kunne invitert 3 historiske personer på middag, hvem hadde det vært?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg