Julegavetips fra The Body Shop!

reklame

Hei dere! Okei, jeg vet det er oktober. Men tro det eller ei, jeg begynte faktisk for flere uker siden med juleshoppingen, hihi litt stolt. Tror jeg er tideligst ute av alle jeg kjenner i hvertfall. The Body Shop er også tidlig ute! I går fikk jeg denne enorme pakken i posten av dem. Inni lå en stor julekalender fra The Body Shop, som jeg gleder meg sinnsykt til å begynne å åpne! Skulle ønske vi kunne hoppe over november 🙁 Seee så fin!


Julekalenderne til The Body Shop finner dere her. Perfekt julegave til deg selv spør du meg. De har tre forskjellige typer, og min er Julekalender Luxxury.

Jeg fikk i tillegg litt andre produkter av dem, og de tenkte jeg å vise dere nå. Alt var nemlig perfekte julegaver syns jeg. Så da kommer faktisk årets første julegave-tips innlegg – med masse godsaker fra The Body Shop, som dere vet jeg er så glad i. Dette vil jeg tro passer perfekt til jenter i alle aldre, med en interesse for skjønnhet og velvære. Let’s take a look


Hawaii Kukui Candle her // The Finest Facial Mask Duo her // Matte Lip Liquid her // Vanilla Chai Body Butter her.

Så og si alle produktene falt i smak hos meg. Jeg syns The Body Shop er eksperter på lukt. Et duftlys har jeg hatt lyst på lenge, og Hawaii Kukui Candle var liksom syrlig og varm på samme tid? Veldig frisk og deilig i hvertfall. Den tar seg bra ut på hyllen over sengen også. 

Det som fanget blikket mitt mest må likevel ha vært ansiktsmaske duoen, som jeg prøvde umiddelbart. Den fortjener en mini-review.

Dette er Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask. Den kjennes ut som en skrubb i det du tar den på ansiktet, noe som var litt deilig for meg som har veldig tørr hud og kan lett få synlige tørre partier i ansiktet med døde hudceller.

Etter man har vasket den av, påfører man den andre masken som er British Rose Fresh Plumping Mask. Denne ga huden min mer fuktighet og glød. Den så helt gjennomsiktig ut på, så var ikke like gøy å ta bilde av meg selv med den :/ Men her har dere begge to! Jeg vet allerede om en heldiggris som skal få denne i julegave.

Då håper jeg dere fikk litt tips, og i hvertfall litt inspirasjon til julegavehandelen. Noe av dette du kunne tenkt deg å prøve? 🙂

6 kommentarer
    1. Hei! Lurer på hvor øyenskygge paletten din du la ut på vsco er fra? Måå vite 🙂

    2. skulle ønske vi kunne hoppe over november selv akkurat pga julekalendere, uææh!! Den er såå lekker 😀 Og så masse flotte produkter <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg