Nye gensre for vinteren

sponset

Vinneren av konkurransen jeg hadde for to uker siden er Celina Larsen Sverud! Gratulerer så mye!!! Jeg ber GHD om å kontakte deg i løpet av de neste dagene slik at du får tilsendt din GHD Platinum rettetang. Tusen takk til alle som deltok!

Over til dagens tema! Vinteren nærmer seg, og gradestokken synker nærmere og nærmere minusgrader etterhvert. Da er det deiiilig å pakke seg inn i store og varme vintergensre. Jeg syns Shein og Romwe har fått inn utrolig mange fine vintergensre i alle slags farger og fasonger, og anbefaler absolutt å sjekke dem ut om dere også er på jakt etter nye klær for sesongen. Jeg har et like stort problem hver vinter med at jeg alltid kler på meg for lite. Det er helst en tynn overdel, skinnjakke og skjerf. Det holder ikke for denne frysepinnen, så for meg var det på tide å få inn noen tjukke vinterklær jeg faktisk liker og vil gå med. Det ble da disse!


her


her

her

her


her
 

17 kommentarer

Siste innlegg