Meg i det siste

Okei dønn evig tusen takk for så fine og betydningsfulle kommentarer jeg har fått av dere i det siste. Vet ikke om jeg har sagt det før, men det er noe som er skikkelig deilig med å se at likesinnede mennesker kommenterer bloggen min og bare sprer glede og fine ord. That’s what it’s all about. Derfor får jeg grisedårlig samvittighet når jeg ikke blogger ordentlig. Sorry, men dere vet den siste tiden har vært tøfff og det har vært mye mye som har skjedd og mye drit. Ikke med meg personlig, men med mennesker rundt meg. Og som jeg skrev i ukens tanke, så styrer på en måte dette litt hverdagen min da og belaster meg. Men det går faktisk mye bedre nå, og jeg kjenner jeg er på vei mot et bedre tankesett. Jeg er bare ganske dårlig som blogger for tiden, selvom jeg egentlig er full av inspirasjon og ting jeg vil blogge om. Men for det første kan jeg ikke huske sist jeg tok et bilde av meg selv. Har ikke sminket meg noe særlig i det siste, og har egentlig bare fokusert på “the real world” Men gee, jeg elsker bloggen min og jeg skal love dere gode tider fremover. Er så mye tanker og ting jeg vil dele med dere. Men akkurat nå kom jeg egentlig bare innom for å snakke med dere. Gi en lyd fra meg. Og ønske dere en deilig helg, med avslapping eller festligheter. Begge deler er sunt å unne seg innimellom.

Jeg har to innleveringer jeg må bli ferdig med nå før jeg får besøk av noen veninner jeg ikke har tilbringt tid med på en stund. Godeste Caroline, Victoria og kjæresten. Så det blir fint. Her er litt bilder fra VSCOen min i det siste. 

11 kommentarer
    1. Altså, jeg digger så mye at bloggere har begynt å skrive om andre ting enn alt det overfladiske. Om livet rett og slett <3 Stå på, Leandra! Du kan forandre verden til et bedre sted med denne bloggen. Just keep being real xxx ps. hvordan går det med veganism a? 😛

    2. Tenkte jeg skulle ta turen innom å lage meg en VSCO, jeg også! Er det litt som pintrest?
      God helg 🙂

    3. Herregud jeg digger deg og måten du skriver på, så reflektert og voksen! Du inspirerer meg skikkelig. Håper du får en fin helg <3

    4. Hei!
      Begynt å digge bloggen din, bor i bergen selv. Du skriver så fint om alt! Spesielt glad i at du blander “vanlige” bloggtema med litt annet innhold.
      Må bare si at jeg virkelig vet det er tøft å miste en god venn, det føles helt uvirkelig. Håper virkelig tankene dine begynner å gå på andre spor og at du og dine venner har det litt bedre.
      Hvordan går det forresten med veganismen for tiden? 🙂
      Digger deg, keep up the good job!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg