Alt om neseringen min

Jeg har tatt nesering! Okei, er to uker siden nå da. Som betyr at jeg bare må vaske den to ganger om dagen, yay. Neida, det går egentlig veldig fint. Har helt glemt å si det da. På bloggen mener jeg. Er mange som har spurt om den er ekte, og ja det er den! Jeg tok bussen for å møte en veninne i byn på fredag for to uker siden, og satt og så på videoer av folk som har tatt nesering på youtube, og det ville jammen meg jeg også ha. Den jeg har nå er egentlig litt for stor, men man er nødt til å begynne med en stor tydeligvis, så kan man bytte til en mindre ring etter en og en halv måned. Noe jeg har planer om å gjøre, så denne er egentlig midlertidig, og har i tillegg en liten kule på seg, som jeg gjemmer inni nesen. Men den er ikke så kul syns jeg, så gleder meg til å bytte.

Fyyy så vondt det gjorde!? Noe av det mest smertefulle jeg har gått gjennom frivillig, uten tvil. Men det tok ikke lang tid, og jeg tok den for 500kr på Let’s Buzz på Marken i byn. Veeeldig fornøyd. Gikk først innom to litt shady salonger, men Let’s Buzz var veldig bra. Ble glad i han som tok piercingen på meg. Sa hele tiden hva han gjorde, var veldig proffesjonell og samtidig humoristisk. Jeg tok med nål, ikke pistol! Noe som er veldig anbefalt med tanke på renslighet.

Grunnen til at jeg tok den… Vel, jeg er en veldig spontan person som ofte har behov for forandring. I tillegg er jeg en person som liker å skille meg litt ut. Både fysisk og mentalt. Dere kan tro jeg har fått høre det. Er mange som ikke liker neseringer, inkludert en jeg holdt litt på med for bare noen måneder siden. Men vet du hva, dette gjorde jeg for meg selv. Det føles godt. Å ha noe jeg vet jeg er fornøyd med selv, uavhengig om andre syns det er fint eller ikke. 

11 kommentarer
    1. Syns nesering er fantastisk fint ^^, Hadde det før jeg også, men måtte ta den ut da jeg skulle operere beinet mitt, også rakk den å gro 🙁 Men vurderer å ta en ny ^^, Syns ikke det gjorde så vondt jeg, gikk veldig fort over den bitte lille smerten 😛

    2. Amen til det, elsker å skille meg ut. Har selv nesen og septum piercet. Kjente det så vidt. Rart hvordan vi kjenner smerte annerledes.

    3. Jeg kunne aldri hatt nesering selv og er egentlig ikke så fan, men synes det er døds kult når andre kjører det. Du kledde den virkelig Leandra!!

    4. Den kledde du virkelig!!
      Kan du vise hvordan russekortet ditt skal se ut, om du skal være russ til neste år?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg