Mine 10 favorittting

Litt positivitet.

Min favoritlyd… Purringen til katten min.

Min favorittfilm… Interstellar eller Pulp Fiction. Klarer ikke å bestemme meg.

Mitt favorittsyn… Bryggen på en sommerdag.

Mitt favorittsted… Hytten på en sommerdag.

Min favoritt historiske person… Det er mange, men kanskje han som startet det hele, Sokrates.

Min favorittlukt… Nytrukket kaffe eller høy (slik som kaniner og hester spiser)

Mitt favoritt øyeblikk… Når enten hele familien eller vennegjengen er samlet.

Min favorittfølelse… Å stå fremme på en båt når den humper mykt over bølgene og vinden fyller meg og alt jeg er.

Min favorittmat… all kake/muffins/vaffel-røre. Jeg er kjip jeg vet. Eventuelt oreokake.

Min favorittsang… Imagine av The Beatles eller Susie av Mikhael Paskalev. Og egentlig hundre andre men disse er de første som kommer til hode. 

14 kommentarer
    1. Hei koselig blogg du har! Håper du har lyst til og sjekke ut min blogg kaldt: lekerfotograf.blogg.no. Jeg er ny og ønsker å få flere lesere.

    2. Ikke for å pirke altså, men de har ikke noe bevis for at Sokrates har levd 🙂

    3. maria: jo, det er bare konspirasjonsteorier om at Platon diktet han opp i boken sin. Så kan man jo velge selv å tro d man syns er mest sansynlig

    4. Hei! Liker bloggen din utrolig godt, og lurte på om du har noen favorittkanaler på youtube? Jeg tenker helst på vitenskapelige kanaler om feks astronomi osv, ikke sminkevideoer osv, hehe 🙂

    5. Mener ikke å pirke, men Imagine er jo ikke en Beatles-sang, men laget av John Lennon. Det er uansett et nydelig sang da:)

    6. Jeg hadde satt veldig pris på om du delte en liste med sanger som du ofte hører på! Er veldig glad i anbefalingene dine 🙂

    7. syyykeste kroppen!! hvordan er det du trener, og hvordan ca pleier du å spise?:o<3

    8. Lot meg inspirere av dette innlegget og laget et lignende 🙂 Vil også bare si at mener du er en av de klokeste og mest reflekterte ungdommene jeg vet om (sånn ut ifra det du skriver) <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg