RAINS


Sponset
Rains regnjakke fra Junkyard her 

Okei, bergensere. Er vi i vårt rette element i dag eller? Vanligvis når det regner, pleier jeg å bli litt nedfor, irritert over å bli litt våt osv, men i dag er det virkelig på et annet nivå her i Bergen by altså. Det er så ille at jeg nesten bare må le. Jeg måtte faktisk bare kaste paraplyen min på vei hjem fra skolen i dag, fordi den ble til alt annet enn en paraply 1min etter jeg var komt ut av bussen. Man må rett og slett bare drite i at orkaner fra en annen dimensjon blåser hull i tryne ditt, og bare gå liksom. Så timingen på kjøpet av denne regnjakken fra Junkyard kunne ikke vært bedre. Den er lang, knappet helt opp og veldig fin i tillegg. Årets kjøp tenkte jeg i dag.

Ser ikke ut til at været gir seg med det første heller, så da blir jeg sittende inne med dokumentarene mine :))) Tror jeg har sett fire dokumentarer på sånn 1 uke nå, og dønn digger livet. Elsker dokumentarer, og tenkter å anbefale favorittene mine til dere snart, siden det har vært en del etterspurt. I dag har jeg sett debatten mellom Clinton og Trump. Kort oppsummert var den underholdene, og Clinton var best selvom Trump hadde en del poenger selv. Men creds til Clinton for å ikke klikke på kommentarene hans innimellom. Wow. Uansett, håper været er finere der du befinner deg, og hvis ikke, er det bare til å bundle up med god samvittighet. I morgen har jeg friiii, så her i sengen blir jeg nok liggende til langt på natt. Vi shnakkesh.
 

8 kommentarer

Siste innlegg