Best green smoothie

I det siste har jeg eksperimentert med masse forskjellige smoothies. Jeg har pleid å lage smoothie kvelden før en skoledag, og ha det med meg som frokost på skolen dagen etter. Jeg pleier ikke å være så sulten tidlig på morgenen, men litt ut i skoletimene kjenner jeg at jeg trenger noe, og da er det både forfriskende og mettende å ha med seg en stor flaske med smoothie. Kan ikke se for meg noe bedre å starte dagen med for tiden. Uansett, jeg har klart å mixe meg frem til den perfekte grønne smoothien. Dette er kanskje den friskeste av de alle, og en av mine absolutt favoritter for øyeblikket. Her er hva du trenger:

1 banan
2 kiwi
1 eple
1/2 sitron
2 never spinatblader
1 kopp med isbiter

Mix i en blender, og du har den perfekte smoothien med den fineste fargen og beste smaken! Absolutt verdt å prøve ut. Dere kan også bruke fryste bananer, så slipper dere isbitene. 

Noe du kunne tenkt deg å prøve ut?

9 kommentarer

Siste innlegg