Beste veien til billappen

Hei, folkens! Siden sist, har jeg prestert å få billappen! Jeg bestod 19. sept, og det var så ufattelig deilig. Jeg skal være helt ærlig og si at det er andre gang jeg kjører opp, og at jeg strøk første gangen. Syns ikke det er noe å være flau over. Hører at 1/4 stryker, og jeg er virkelig ikke noe naturtalent når det kommer til bil. Men takket være Max trafikkskole er jeg nå en sikker sjåfør, og det er jeg utrolig takknemlig for. Jeg er så glad for at jeg har hatt det teamet i ryggen og pushet meg til jeg til slutt fikk sertifikatet. Uten deres påminnelseser og oppmuntring, kan jeg garantere dere at jeg ikke hadde hatt lappen akkurat nå. Så det har virkelig vært en fornøyelse å gå gjennom prosessen med dem! Anbefaler Max trafikkskole på det varmeste, og om dere tenker å begynne med kjøretimer, har de en facebookside her hvor de kan kontaktes. Helt alvorlig verdens beste trafikkskole <3 De siste gangene kjørte jeg med Ann-Mari fordi Rolf sluttet, men hun var alt det en kjørelærer skal være pluss litt til! Rolig, snill, bestemt og tydelig. Anbefaler henne også om dere skal kjøre med Max!


Tb til øvekjøring

I dag har jeg hatt fri! Og brukt hele dagen frem til nå, på å forberede videoer og blogginnlegg. Gud så tid alt tar. Kunne gjerne hatt fri hver onsdag altså 🙂
 

18 kommentarer
    1. Fikk lappen i april, fysøren så digg det er! Bare det å bli ferdig med kjøretimer, og kunne kjøre alene hvor f*** jeg vil, hohoho! GRATULERER, LEANDRA<3

    2. Så gøy, gratulerer så mye! har enda ikke tatt trafikalt jeg. Så må ta det + mørkekjøring veldig snart, huff. Gruer meg bare til det jeg, men vet det er nødvendig så (:
      Takk for tipset om den kjøreskolen ^^

    3. Gratulerer! Driver med lappen selv, går ikke så fort fremover……. men får den vel en gang jeg også 🙂

    4. gratulerer så mye! Kan du lage et innlegg der du kommer med tips og triks for å bli en bedre sjåfør og for å bestå oppkjøring og teori?

    5. Gratulerer med lappen! :). Blir du sponset av max siden du reklamerer en del for de?

    6. Gratulerer!!
      Jeg lurte på om du kunne lage et innlegg eller video om big bang og om det er noe konkret som styrker opp den teorien og hva du tenker om det? Også om det er mer “realistisk” at big bang skjedde enn at Gud lagde universet, det hadde vært veldig interessant <3

    7. Gratulerer såå mye! Merker at jeg må begynne med øvelseskjøringa mi heheh

    8. Gratulrer så mye med lappen!! 🙂
      Lurte på om du kunne laget et innlegg hvor du linker til dine favoritt dokumentarer på youtube! Elsker Cosmos og de andre dokumentarene du har delt som er på Netflix!!

    9. Hvorfor skal jeg gratulerere deg med å ha blitt innehaver av førerkort? Rundt 4 000 000 mennesker i Norge har førerkort, det er rundt 80 % av befolkning. Praktisk talt alle voksne (i lovens øyne) mennesker i landet. Det blir det samme som å gratulerere deg med en vel overstått tur til matbutikken! Det er noe jeg kan tenke meg at omtrent samma antall mennesker gjør. Nei; jeg sier: “jobbet”. Ikke godt jobbet, eller dårlig. Jobbet. Eller “overstått”. Ikke vel overstått. Kos deg med lappen.

    10. Hvorfor strøk du første gangen? Har nettopp strøket på oppkjøringa. Sensoren kjefta meg så å si opp etterpå, så nå har jeg null motivasjon til å fortsette å prøve! Har du noen tips til meg?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg