Lashes by Maylinn

Uansett hvor mange ganger jeg har fått nytt sett, glemmer jeg alltid hvor digg det er å ha vippeextensions på igjen. Jeg har nevnt det før – det blir lettere å sminke seg, fjerne sminke, man får bedre tid om morgenen, man ser mer våken ut, og jeg føler meg mye penere med vipper, rett og slett! Samtidig syns jeg også det er litt deilig når de har falt av, og fjeset liksom ser helt “clean” og “meg” ut igjen. Men akkurat nå kan jeg ta masse bilder, føle meg fab og sette pris på tiden jeg har til overs om morgenen ved at jeg slipper å ta på maskara på de fluebeinene jeg har til vipper.

Vippene er som vanlig av Maylinn, og hun kan kontaktes på facebook her.

Jeg har 3D vipper i 13mm. Liker egentlig best 12mm, så det tar jeg nok neste gang, men 13 går helt fint det også. Jeg har gått til Maylinn veldig lenge nå, og kunne ikke vært mer fornøyd når det kommer til vippekvalitet, at jeg aldri har mistet min egne vipper, at behandlingen er rask og behagelig, og ikke minst at jeg er i godt selskap mens jeg ligger der med øynene lukket. Litt småprat, sladring og pleie er godt for en hver jente innimellom! 

9 kommentarer
    1. Jeg digger håret ditt! Og øredobbene dine! Hvordan tok du hullene i ørene dine? Jeg har lyst på flere, men gikk på en smell hos frisør og må vente på at hullet skal gro. Har du noen erfaringer med pistol/nål? 🙂
      Ha en suuper dag!

    2. Jeg var hos maylinn på mandag! Jeg er helt enig med alt, bortsett fra at hun snakker imens hun jobber

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg