Rabatt på Junkyard!

Hola chicas. Dette sinnsyke sydenværet vi opplever i Bergen for tiden gjør meg til superwoman. Jeg gidder dønn alt når det er sol. I dag har jeg handlet, hentet noe i posten, gått frivillig hjem fra skolen selvom jeg kunne tatt buss, vasket og ryddet hele huset. Er ikke måte på altså. Til tross for at jeg var på slipp i går med guttebussen fra skolen. Merket jo at jeg var gaaanske trøtt i dag også da. Så jeg duppet av en time i solen og har til og med fått litt farge! Da vet du det har vært en effektiv dag ass. Neida(jo). Jeg er alene hjemme denne uken og trives meeeget godt på egne ben. Har venner på besøk hele tiden, hører på høy musikk, gjør hva jeg vil, spiser hva jeg vil. Og når været i tillegg er på topp… Kan det bli bedre?? Nå kom akkurat Marthe på besøk og senere kommer Thea. Foreløpig er planene å lage søtpotet fries, og det gleder vi oss meeget til.

Btw, sjekk ut verdens diggeste kosesett fra Nike som kommer til å bli overbrukt i vinter da. Og på slutten av innlegget er det en gladnyheter til dere, så scroll down <33 Eller greit overskriften avslører meg, men yay uansett!!!


Nike genser her
Nike bukse her

Nå kan dere få 20% rabatt på Junkyard XX-XY, HER. De har så mye fint for tiden, så det er absolutt verdt å titte innom spør du meg!

10 kommentarer
    1. Elsker deg!!! du er så pen og alt<33
      Digger dette settet, hvordan er passformen og slikt på sette? Vurderer sterkt å kjøpe det, men jeg har verdens lengste ben, men de er sykt tynne så redd buksa bli for kort eller for baggie liksom, om du skjønner??

    2. Kan du lage et innlegg med sunne lunsjtips til å ha med på skolen, mangler inspirasjon.

    3. For et hærlig sett, det kunne jeg tenkt meg å kjøpe selv, men ser du har det i mørke blå og har linket til svart. Er det på grunn av at det er utsolgt i blått? 🙂

    4. Åå, så utrolig nydelig dette settet var, det skal kjøpes! Lurer på hvor skoene er fra og eventuelt om du har en link, sykt fine og enkle! 🙂 Du er nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg