Happy Wifey

Husker dere for en stund siden da jeg viste dere toalettmappene jeg bruker? Jeg har tre stk, og de er fra merket Happy Wiffey (Dere kan se dem her)  Nå har Happy Wifey utvidet sortimentet sitt, og det vil si at de også har fått inn noen nye gensre! Blant annet den jeg viser på bildet ovet. En enkel hvit genser med basic svart skrift er digg å ha i klesskapet for dager du ikke vet hva du skal gå med. Slår aldri feil med dem liksom. Jeg er egentlig litt kresen med skrift på klær, men happy wifey er et så søtt og muntert navn, haha, så den trives jeg med. Jeg har egentlig allerede brukt genseren litt for mye… Så nå er den i vask :(( De har den i andre farger også, og dere kan skjekke dem ut her og hele hjemmesiden til Happy Wifey her. Kjenner dette er et merke som jeg virkelig liker og er fornøyd med, så jeg håper de kommer ut med flere produkter i fremtiden.

12 kommentarer

Siste innlegg