Cloud Nine

Processed with VSCO with k3 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with b2 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with k2 preset

Processed with VSCO with m5 preset

iPhonebilder fra Cloud Nine på lørdag <3 Jeg har hatt billettene til denne konserten liggende i et halvt år nå. Birgitte og jeg bestilte dagen de ble lagt ut nemlig, men jeg fant ikke ut hvor mange som faktisk skulle før nå siste uken før konserten. Sinnsykt gøy at så og si alle jeg kjenner var der! Tror ikke jeg fikk hilst på en  femtedel en gang, men vi var en stor gjeng som vorset hos Marthe og stresset med å holde sammen helt til vi var så nærmt scenen som mulig. Vi mistet en del, og fant en del. Hahah, fullt kaos. Det var i hvertfall herlig stemning, og vi slapp heldigvis unna regn(???) Good job Bergen. I tillegg var Solfrid og jeg superlur og stakk liiitt før konserten var ferdig slik at vi slapp unna timesvis midt i en folkemengde som beveger seg 1mm i timen. Vi var også suuupersliten i beina og begynte å bli edru på slutten, så da var det ufattelig digg å komme hjem til Solfrid med hjemmelaget-pizza-rester og Family Guy.

Noen andre som har vært på Cloud Nine, eventuelt Findings?

12 kommentarer
    1. Du har sykt bra musikksmak! Lå til alle de 10 sangene i listen du lå ut på bloggen, og elsker så å si alle. Susie og Seaside er nokk mine favoritter. Jeg lurte på om du hadde en Spotify liste det går ann å følge, eller om du kan fortsette å legge ut sangtips her på bloggen. Elsker bloggen din:)

    2. Marte: Åh så gøy å høre at du likte dem! Jeg bruker ikke spotify dessverre, bruker Tidal. Men sangtips kan jeg gjerne fortstte med ja. Tusen takk 😀

    3. Arhh, gad.. Er fra Stavanger og var på cloud nine. Helt serr er det en mulighet for at jeg er på bildet med ballongene:PP Dritpissed over at jeg ikke så deg, elsker deg og bloggen din:)) Var ikke fantastisk merkelig at jeg ikke så deg blant alle folka heller da, tidenes kaos:)) Håper du koste deg likevel, var heeelt rått!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg