Høstens favoritter fra Junkyard!

Hey, girls! Nå er det back to school, og det nærmer seg høsten med stormskritt! I denne anledning har jeg lagget en liten styleguide med høstens favoritter fra Junkyard. Jeg har valgt ut mine tre favoritt jakker, gensre, bukser og sko. Alle produktene er linket rett under. Håper dere finner noe dere liker!


Bomber HER / Skinnjakke HER / Kåpe HER

Jakker er alltid gøy – Og er på en måte limet i antrekket. Jeg vil nesten si det er det plagget som uttrykke stilen din best. Disse tre stiltypene jeg har vist over, er det jeg oftest bytter mellom. Jeg slenger gjerne på en bomber om jeg vil se litt sporty ut. Elsker bomber-jakkene til Junkyard som dere sikkert har skjønt, og de har dem i mange forskjellige farger! Min svarte skinnjakke er vel kanskje den jeg bruker mest. Skinnjakker er sexy, rett og slett. Kåper har jeg også en del av, og disse er bedre når det begynner å bli litt kaldere i luften, eventuelt om man vil kle seg litt classy. 
 


Calvin Klein t-skjorte HER / Adidas genser HER / Grønn topp HER

Jeg får seriøst aldri nok topper. Har sikkert hundre, men går jo så fort lei dem! Derfor har jeg valgt ut tre staple pieces her, som man kan bruke igjen og igjen. Jeg har jo Calvin Klein toppen til venstre, og den er jeg fremdeles ikke lei! Mangler fortsatt en stor Adidas genser i kolleksjonen min, og syns denne i rød var sykt fresh. Når det gjelder den siste toppen, falt jeg pladask for fargen. Elsker litt annerledes blåfarger.


Lys løs bukse HER / Svart slengbukse HER / Slitt løs bukse HER

Jeg elsker at løse bukser har blitt inn. Det er stort sett alt jeg har gått med i hele sommer. De jeg har brukt, er kanskje litt mer sommerlig. Så jeg fant noen alternativer som passer bedre til høsten. Jeg har en loose-fitted høstbukse på vei hjem til meg fra Junkyard nå, men shit for et vanskelig valg det var. For jeg skulle gjerne hatt disse tre og 🙁 Måtte spørre hele topplisten på snapchat om hvilken jeg skulle velge.


Vans HER / Nike HER / Adidas HER

Hvor deilige er ikke disse skoene? Jeg har lenge sett etter de perfekte røde skoene å bruke med et helt svart antrekk. Jeg tror det hadde sett utrolig bra ut, og disse fra Vans var sinnsykt kule. Ellers elsker jeg formen og stilen på Nike Thea-skoene. Og adidasene kunne jeg gjerne hatt i alle fargene! De har dem nemlig i hvit, blå og grå også! Tror sko må være Junkyards spesialitet!

Fant du noe du likte?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg