Sjampoen og balsamen jeg bruker

Når jeg er innom Bjuti Hårstudio pleier jeg ofte å plukke med meg noen godsaker til håret. Det er produktene til Shu Uemura som blir med meg hjem, og disse har jeg nå brukt en god stund. Det er alltid så deilig å begynne å bruke dem igjen hvis jeg har vært tom en periode, og bare brukt butikk-sjampo og butikk-balsam. Ikke bare føles både håret og hodebunnen frisk og ren, men lukten er i tillegg super deilig og den varer i håret helt til du dusjer igjen. I hvertfall gjør den det på meg, og det elsker jeg.

Typen jeg bruker er Ultimate Remedy Shampoo for Ultra Damaged Hair, og balsamen som hører til. Maasse fuktighet og proteiner til håret sier jeg ikke neitakk til.


/Sponset

Bjuti Hårstudio er en av de få frisørsalongene som har Shu Eumura, noe jeg er veldig glad for! Her går jo jeg fast, og har planer om å gjøre det lenge! Hjemmesiden deres finner dere her

6 kommentarer

Siste innlegg