10 sanger som gir meg frysninger på stranden

Her er en liten liste over noen sanger som selv gjennom 30 varmegrader og steikende sol, får hårene til å reise seg på armen. Og som egentlig alltid gir meg chills ellers i livet også. Disse er gode. Jeg har gjennoppdaget et par gamle sanger i det siste, som jeg pleide å høre på for ganske lenge siden. Og damn, jeg hadde god musikksmak før. Sangene med hjerte bak er gjennoppdaget og noen av mine all time favorites. Susie er en av de få helt på topp gjennom tidene. De andre begynte jeg å høre på for første gang i år, men de er også høyt elsket. Som en liten sidenote vil jeg også anbefale hele albumet til Chance the Rapper. Jeg vet ikke om de har det på Spotify? Men det kom i hvertfall på Tidal i eksamenstiden og det har gått på repeat siden det. Gi meg gjerne en tilbakemelding på hvilke dere likte. Og jeg setter også pris på sangtips i kommentarfeltet!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Hei Lea!
      Ville bare si at du er en sykt stor inspirasjonskilde for meg når det kommer til trening og kosthold – jeg syns du ser dritbra ut og du motiverer meg rett og slett skikkelig til å holde meg i gang. Du må gjerne poste litt mer om trening og mat osv hvis du vil, jeg syns i alle fall du er rå!

    2. Questions (Manfred Mann´s Earth Band)
      Girl, You`ll Be a Woman Soon (Urge Overkill)
      Say You, Say Me (Lionel Richie)
      Takk for bra sanger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg